שבוע הקולינריה הצרפתית בישראל, הרביעי במספר, נפתח בערב יום ראשון בקבלת הפנים שכבר הפכה למסורת - בבית שגריר צרפת בישראל, פטריק מזונאב. איציק אב רכהן, מנכ"ל רשת שופרסל המשתתפת בפרויקט, הגיע לקוקטייל וצפה בשגריר שהציג את חברי משלחת השפים הצרפתיים, שהגיעו ארצה כדי להאכיל את הישראלים בחידושי המטבח הצרפתי. אליהם הצטרפו שפים ישראליים נבחרים, שלוקחים חלק באירועים שבמסגרתם יוכל הקהל הרחב לחוות את טעמו המשובח של המטבח הצרפתי העדכני. 

עלילות אדרי בארץ הפצועה

האחים משה ולאון אדרי, בעלי סרטי יונייטד קינג ומתחמי "סינמה סיטי", אירחו ביום ראשון את הקרנת הבכורה של "ארץ פצועה" - סרטו של ארז תדמור. העלילה מלווה קצין משטרה חיפאי, המצוי בקונפליקט מול חברו הבכיר ממנו, על רקע פרשת שחיתות משטרתית. כשפיגוע התאבדות מטלטל את העיר הם נאלצים להתמודד עם המצב הביטחוני הנפיץ וגם עם המתחים האישיים ביניהם. 
 

נפגשו באולם ה'סיטי הול' החדש שבסינמה סיטי גלילות, גם ראש המוסד לשעבר אפרים הלוי, אורי ברלב, אבי בניהו ומנכ"ל הסינמה סיטי, אדי אדרי ורעייתו דנה. 


דנה ואבי אדרי (צילום: רפי דלויה)


אורי ברלב

 
יס זכרון יעקב

משה בר יהודה, מנכ"ל ובעליה של "בר יהודה יזמות נדל"ן", אלי אבוטבול - ראש מועצת זכרון יעקב , ומוקי גרידינגר שהוא מנכ"ל קבוצת סינוורלד Cineworld Plc, המחזיקה בישראל את רשת יס פלאנט ורב חן, פתחו את השבוע ביחד. השלושה נפגשו בטקס הנחת אבן פינה לא קונבנציונלי, בשל תנאי מזג האוויר, להקמת קומפלקס חדש של בתי קולנוע ובילוי בזכרון יעקב.  

הקומפלקס יוקם במתחם "מול זכרון" ויתפרס על שטח של כ-10,000 מ"ר, שיתווספו למתחם הקיים, ויכללו אולמות קולנוע ואזורי בילוי. בהקמת הקומפלקס יושקעו כ-85 מיליון שקלים. 


משה בר יהודה אלי אבוטבול ומוקי גרידינגר (צילום: לוי אגרונוב)