1. אילן לפידות, מנכ"ל חברת "לפידות מדיקל" ו"-לוכסויז'ן", השיק השבוע את התערוכה "צלמים מצלמים צלמים" בשיתוף מותג המשקפיים "אתניה ברצלונה", שאותו הוא מייבא לישראל. ההורים - עמי לפידות שהוא נשיא ויו"ר הקבוצה, וגילה המשמשת כדירקטורית בקבוצה, יחד עם האחות אלינור לפידות - מנהלת קשרי הקהילה בקבוצה, התייצבו לפרגן ולפגוש את דויד פליסייר, שהוא הבעלים והמנכ"ל של מותג המשקפיים הספרדי.



2. דני פדרמן חגג יום הולדת לאהובתו מרטין דפני-גל, במסעדת 'מיסטר אנד מיסיס לי' של השף שאול בן אדרת. בחוגגים: אורנה אלוביץ', גל מקל, דווין סמית' וריטה.


במרכז: דני פדרמן ומרטין דפני-גל (צילום ארכיון)


3. מוקי שניידמן, חגג ביום שישי שעבר לרעייתו רונית את יום ההולדת, במסיבת ריקודים סוערת עם די ג'יי וסקסופוניסטית. על הרחבה: לני רקנאטי ושירה פרבר, פרי גלעדי, עינת לסר, לימור בלדב, שלי מנחם ודנה אונגר בר דיין.

מוקי ורנית שניידרמן (צילום: אביב חופי)

4. אתי וגבי רוטר, המנכ"לים המשותפים של חברת האפנה קסטרו, פתחו את השבוע בסטייל אביבי. בבוקר יום ראשון קיבלו השניים בביתן 10 שבגני התערוכה, כמה חובבי אופנה מושבעים ומוזמנים רבים, שהגיעו למקום כדי להתרשם לפני כולם מקולקציית אביב 2016 של המותג. הפיק וביים את התצוגה: מוטי רייף. 
 

יעל חולדאי ומוטי רייף (צילומים: אלירן אביטל ושוקה כהן)

הרגישו אביב: מייסדת החברה לינה קסטרו, אשת ראש העיר ת"א יעל חולדאי, ליאורה עופר, משה רוזנבלום, אבי לוי, אמיר חייק, אמיר תמרי שהוא יו"ר הדירקטוריון של קסטרו, רני והילה רהב, מיכל פורר ואודי פרידן 
 
גם לאה פרץ, ירון אשל שהוא משנה למנכ"ל גזית גלוב, ענת פרנקל ובתה רומי, ישראלה שטיר עם בתה רוני, אורית אפרתי, ענת תמיר, בת שבע בובליל, גיתית פרידברג, לי גרבנאו הנמצאת בהריון שני וגיסתה דנה דנקנר, מימי לוזון ועוד הגיעו לבחון את הבגדים שעל המסלול.


ענת תמיר, אתי רוטר וענת פרנקל

5. ביום שלישי נערכה השקת המותג הסלולרי החדש 'פרטנר', שהחליף את המותג הוותיק 'Orange'. אל ביתן 2 שבגני התערוכה, הוזמנו  אורחי VIP שנהנו  מ'מינגלינג' עם בעל השליטה בפרטנר חיים סבן - יו"ר סבן קפיטל גרופ - שהגיע לארץ במיוחד לכבוד האירוע. לצד סבן התייצבו יו"ר פרטנר אדם צ'זנוף ומנכ"ל החברה איציק בנבנישתי, אשר הציגו את הלוגו החדש ואת צבעה המזהה החדש של החברה - הטורקיז שהחליף את הכתום המסורתי.  


מאיר שמיר ומשה דבי (צילום: אביב חופי)


איציק בנבנישתי, חיים סבן ואדם צ'זנוף (צילום: סיון פרג')

מצאו פרטנר: עפרה שטראוס, מאיר שמיר, מוריס לוי יו"ר ומנכ"ל פובליסיס - שהגיע עם יורם באומן ויוסי לובטון שהיו אמונים על קמפיין הפרסום של המותג, משה דבי, אבנר קז, אבי ניר, ארז מלצר, אסי שריב, אחיו של המארח אריה סבן ובנו גיל, הרצל עוזר, גדעון עמיחי, עמיקם כהן שהגיע עם בנו עמרי, נאוה ברק ושלום זינגר ועוד. 
6. אירוע הגאלה השנתי של 'כנפיים של קרמבו' - תנועת נוער מובילת שינוי חברתי לילדים בעלי צרכים מיוחדים - נערך בערב יום שלישי במתחם האירועים 'שבע' שבתל אביב. כל ההכנסות מהערב, אותו הנחה איל קיציס, ישמשו לפתיחת סניפים חדשים.


מירי ואסי טוכמאייר (צילום: אביב חופי)


זיו קורן וניר ברונשטיין

בין באי האירוע נצפו ניר ברונשטיין יו"ר הדירקטוריון, מנכ"לית העמותה אופירה רותם, שי ואורנה דהן, אבי באום וגלית חמי, מירי ואבי טוכמאייר, הצלם זיו קורן, נורית ויואב מנור, ליאת ושוקי קובלנץ, רוחל'ה ושוקי שוורץ, ניר וגלית שרצקי, אסתר ברק ורם לנדס, דפי וגיגי לוי, נילי פורר ובעלה טל ועוד.


 
> ציפי קונדה צולחת את אחד מהטרנדים החמים ביותר בזמן האחרון, מה שעושות בדרך כלל רק מבינות עניין - שילוב צבעים חמים וקרים דומיננטיים באאוטפיט אחד.

> דנה וקסלר שמה סטופ לשני עשורים של דיקטטורת סקיני - עם גזרת ג'ינס מתרחבת וטרנדית במיוחד. יפה לך סבנטיז!
 
> ריבי אירני מוכיחה שהיא פאשניסטה גם בלב ולא רק בכיס, עם אאוטפיט אדום מופלא בהשראת "ולנטיינ'ס דיי", כולל הפתעה קטנה וקולית בקצה הנעל.