חברי מועדון בכירי ה-Superbrands של ישראל, נפגשו ביום ראשון בחדר הפרטי של מסעדת ׳ניתאן תאי׳ שבתל אביב, הנמצאת בבעלותה של נעמי (נאם) הורוביץ. אתי עמיעד וערן יסעור, נציגי superbrands בישראל, אירחו את חברי המועדון - כולם מנכ"לים שהמותגים שהם מנהלים הוכתרו כמותגי-על על ידי הארגון הבינלאומי.
רותי ומנחם אורן
בהתאם לבריף שקיבלו, הסטודנטים של 'הבצפר' נתבקשו להכין כרזות ומודעות העוסקות בתפישה כי בירה גורמת להשמנה. התרשמו ולגמו: יזהר אפרתי סמנכ"ל השיווק של 'קרלסברג ישראל', רינת רוטקובסקי - מנהלת השיווק של 'טובורג', אמיר גיא מנכ"ל משותף באדלר חומסקי ויו"ר איגוד חברות הפרסום, וכן הדס ליבר ראש חוג ארט-דיירקשן בבצפר.