1. תושבי יישוב היוקרה סביון וחובבי ריצה, פתחו את בוקר יום שישי האחרון במרוץ סביון השמיני. המרוץ נערך לזכרו של בן היישוב, עומר (ניניו) חי, לוחם מיחידת מגלן שנהרג במהלך מבצע צוק איתן. בין הרצים במקצים השונים והמעודדים נצפו: ראש מועצת סביון מוטי לנדאו, מנור גינדי הפצוע בשריר התאומים - שהגיע לעודד את ילדיו, גיא ברעם שרץ עם בתו יולי, יוסי מולדבסקי, דני נווה, אילן רפי סוויד, נורית זלצמן שסייעה עם חברותיה מ"מעגל נשים סביון" לעמותת "תקוות", הפועלת לשיקום פצועי צה"ל באמצעות פעילות ספורטיבית ועוד.


יוסי מולדבסקי (צילום: אביב חופי)


מנור גינדי

2. צביקה גיור, מנכ"ל ניופאן, אירח בשישי בבוקר לקוחות, שותפים אסטרטגים וחברים במתחם סינמה סיטי שבגלילות. האירוע כלל מינגלינג על רקע ארוחת בוקר מפנקת, הרצאה של מפקד חיל האוויר לשעבר, אליעזר שקדי, והקרנה מיוחדת של סרט הפעולה החדש "המטרה: לונדון". שקדי בחר לתרום את הכסף על ההרצאה למען מטרה חברתית, ושיתף את המוזמנים בסיפורים משנותיו הארוכות בחיל האוויר. 

צביקה גיור ויצחק סוארי (צילום: תמר מצפי)

בילו בנעימים: מפקדו לשעבר של שקדי מהטייסת, תא"ל (מיל') משה מלניק, רו"ח יצחק סוארי - יו"ר אלייד, רונן בראל - יו"ר ארנסט אנד יאנג, שמואל פרנקל מנכ"ל אפסילון ורעייתו ענת, לאון אדרי, דן אורנשטיין מנכ"ל צ'מפיון, רון וקסלר מנכ"ל ישראכרט, שוקי שוורץ מנכ"ל טולמנ'ס וחתנו אורי גילת, גיל סמסונוב, רמי ואירנה שלמור, יונה פוגל מנכ"ל פז, רונה אנג'ל ועוד.

3. הפרמיירה החגיגית לסרט "ציפורי חול", מותחן בלשי רווי יצרים של הבמאי אמיר י. וולף, שיצא לאקרנים השבוע, נערכה כבר בערב יום ראשון בסינמה סיטי גלילות. הסרט הופק על ידי טופיה תקשורת בניהולו של המפיק מיכאל שרפשטיין, משה אדרי ולאון אדרי, ואנשי העסקים מבעלי השליטה בערוץ 10 - אודי רקנאטי ולן בלווטניק. צפו: יוסי ואורית בכר, יאיר ואילנה המבורגר, שירה רקנאטי בתו של אודי, פנינה ומשה אדרי, מיכל ועמי פדרמן מבעלי מלונות "דן", חגי בדש מנכ"ל פסגות הפורש ורעייתו גלי, עו"ד יצחק וולף תסריטאי שותף בכתיבת הסרט ואביו של במאי הסרט ורבים נוספים.


אודי ושירה רקנאטי

חגי וגלי בדש (צילום: רפי דלויה)

4. בהיכל התרבות של פתח תקווה נפתחה בשני תערוכה לזכרו של אמן הצילום המיתולוגי סמי פרג' ז"ל, במלאת שנה למותו. את התערוכה וערב ההוקרה לזכרו של פרג' יזמו רעייתו, טאניה וילדיו סיון, סימה וסלי, בשיתוף אגף התרבות של עיריית פתח תקווה. במקום מוצגים למעלה ממאה צילומים שצילם סמי פרג', שפותחו מתוך אלפי נגטיבים. 


סיון וטאניה פרג' עם שרי וג'ייסון אריסון (צילום: סאן פרג')

התערוכה כוללת צילומים של אירועים היסטוריים מחייה של מדינת ישראל ובכלל זה הגעת נשיא מצרים, אנואר סאדאת, לישראל וכן הגעת חטופי אנטבה. הגיעו לערב הפתיחה ונחשפו להיסטוריה המצולמת, גם שרי אריסון ובנה ג'ייסון, יאיר סרוסי, רני והילה רהב, יובל רבין, אבי וטלי אנג'ל, אמנון אנג'ל, חנה ובני פריזן, אריה זייף ורוני שאטן.
5. דוגמנית העל נעמי קמפבל בילתה את יום שלישי בערב כאורחת של נשיאת מכללת שנקר, פרופ' יולי תמיר, ושל יו"ר אגודת ידידי שנקר אורית אפרתי. במהלך האירוע שנערך במכללה נחשף מיזם חדש שכותרתו "שנקר באפריקה". המיזם הינו פרי שיתוף פעולה בין המרכז לחדשנות ACT Shenkar וקרן ההשקעות הישראלית EthiopiaTech, המקדם פתרונות חדשניים לשיפור שירותי הבריאות במדינות מתפתחות. במסגרת הפרויקט הבינלאומי, משלחת מעצבים משנקר הוזמנה על ידי ממשלת אתיופיה ויזמים מקומיים להתלוות אל המרכזים הרפואיים הפועלים בכפרים באתיופיה על מנת לבחון שיתופי פעולה בפיתוח מוצרים מצילי חיים.

קמפבל מובילת מיזם "FASHION FOR RELIEF" לשינוי חברתי באפריקה, קיבלה מהמארחות זוג עגילי כסף שעוצבו בהשראת סימני גוף אפריקאיים שבטיים שעוצבו על ידי אנה גוטסמן, סטודנטית במחלקה לעיצוב תכשיטים בשנקר. 


אורית אפרתי, נעמי קמפבל ויולי תמיר (צילום: רפי דלויה)


יפעת גוריון ורוני קצין (צילום: אביב חופי)

6. את התצוגה המוקדמת שנערכה לקראת יריד האמנות ARTi של בית המכירות "תירוש" אירחו אורנה ודב חזן, גליה חזן-תירוש ואמיתי חזן מבעלי בית המכירות, ליאור יהל-אוהד מיזמיות היריד ודן שקל ורותם נרדי-בוטל שהם הבעלים של ספיריטים סחר. בילו את שלישי בערב ביחד: שירה וישי דוידי, רוני קצין, יפעת גוריון, גליה ואודי דור, רוני פורר ועוד.

7. יצחק אלדן, נשיא מועדון השגרירים, אירח ביום האישה הבינלאומי 12 שגרירות זרות באירוע שהתקיים בביתה של רייצ'ל ויצמן, במעמד ורד סוויד, מנהלת הרשות למעמד האישה במשרד ראש הממשלה.


> מיכל ברעם בחולצה קצרה, עדיין לא מוכנה לוותר על הלוק השחור והדרמטי של החורף. באירועים מעונבים – מדובר במראה מנצח.
> הילה רהב קולית מתמיד, מוכיחה שעל אישה בעלת אטיטיוד נכון, גם הלוק הספורטיבי ביותר נראה כמו אאוטפיט אלגנטי קומפלט.
> מאיה נגרי תמירה ואלגנטית כתמיד באוברול פרי קולקציית הקיץ החדשה שלה ובקארה הטבעי הנצחי הזה, שמוכיח ששיער טבעי זה הכי.