ביום שני הקרוב תיפתח בדטרויט (מישיגן), תערוכת המכוניות השנתית החשובה ביותר באמריקה. כרגיל, האמריקאים חיים בעולם משל עצמם, ככל שמדובר בשוק הרכב, והעולם הזה מתרחק יותר ויותר מאירופה ומיפן, ככל שמחירי הנפט צונחים ומשכיחים מהם את הצורך לחסוך בדלק.
אנשי קאדילק שומרים על סודיות מירבית בנוגע לדגם הכל כך חשוב עבורם, אבל בבורסת השמועות רצות הערכות, לפיהן בדטרויט יוצג הדור החדש של SRX (או לכל הפחות דגם תצוגה קרוב שלו), והוא יתבסס על פלטפורמת הנעה קדמית חדשה לגמרי שמכונה "Chi". פלטפורמה זו תהווה בסיס לדגמים רבים נוספים של קבוצת GM, בהם גם שברולט טרווארס הבא.
מה שבטוח זה שהכלי החדש, כמו כל דגמי לקסוס החל ב-2015, יציע את הדור החדש של מערכות למניעת התנגשות וזיהוי הולכי רגל.
על בסיס פלטפורמה זהה לזו של Q7, תשיק פולקסוואגן את הדור הבא של טוארג, שככל הנראה יקבל שם חדש, לפחות בארצות הברית. בדטרויט משאירה פולקסוואגן את הבמה למותג היוקרה שלה, אאודי, אבל לא תוותר על ההזדמנות לספר לאמריקאים שהיא כבר השקיעה מאות מיליוני דולרים בבניית מפעל ייצור חדש בטנסי, בו תיוצר גרסה מוארכת ובעלת שבעה מושבים של טוארג החדש.
בדור החדש של קרוז הושם דגש רב על מרחב הפנים, ורוב הסיכויים שמהנדסיGM השקיעו את כל מה שיש להם, כדי לשפר מאד את רמת האמינות המכנית של המכונית.
בהקשר זה חשוב לומר שמנכ"לית ג'נרל מוטורס, מרי בארה, שהייתה מעורבת בתהליך הפיתוח של המכונית המקורית באחד מתפקידיה הקודמים, הורתה למנהלי החברה לעכב בשנה שלמה את השקת המכונית הזאת כדי להשיק אותה כמו שצריך.