תאמרו, ובצדק, שההשוואה לא הוגנת והיא מאירה את סובארו באור שלילי. זה נכון, בעיקר מפני ש-B4 צריכה להימדד מול מאזדה 6, למשל. אבל כאשר על כף אחת של המאזניים מונחים 170 או 180 אלף שקל ועל הכף האחרת רק 20 אלף שקל יותר, נדמה שדווקא סובארו ומתחרותיה, ולא וולוו, הן אלה שצריכות לספק תשובות.
בשורה התחתונה, כל מי ששקל להשקיע גרוש אחד מעל 180 אלף שקל במכונית משפחתית גדולה צריך לקחת את עצמו לנהיגת מבחן ב־S60, ולקוות שיבואני וולוו ידעו לתמוך בהחלטה שלו על ידי מיצוב סחבקי יותר של המותג שלהם בישראל.