חברת דוד לובינסקי, יבואנית פיז'ו סיטרואן, השיקה היום (ראשון) מהלך אסטרטגי של הוזלת מחירים של רוב דגמי המותגים הצרפתים בשיעור של כ-8.3% או כ-8,300 ש"ח בממוצע. 
לדברי אבי צור, מנכ"ל לובינסקי, מהלך זה מגיע בעקבות ירידת שערו של האירו בחצי השנה האחרונה בכ-9.3%, ובמטרה למצב את דגמי פיז'ו וסיטרואן באופן אטרקטיבי יותר יחסית לשוק.
במקביל השיקה החברה את דגם ה-208 המחודש, עם תג מחיר של 97,000 ש"ח לתקופת ההשקה, וכך היא ממוצבת כאחת ממכוניות הסופר-מיני האוטומטיות הכי פחות יקרות בישראל.

208 החדשה מונעת באמצעות מנוע טורבו-בנזין בעל שלושה צילינדרים, בנפח 1.2 ליטר (110 כ"ס, 20.9 קג"מ של מומנט), שמחובר לתיבת הילוכים אוטומטית קונבנציונלית מתוצרת חברת אישין היפנית, עם 6 יחסי העברה.
תמורת 97,000 ש"ח מוצעות 300 המכוניות הראשונות שיימכרו בארץ עם רמת אבזור גבוהה יחסית אשר כוללת בין השאר פנסי LED, מסך מגע בגודל 7 אינטש, BT, מראות מתקפלות, בקרת שיוט וחיישני לחץ אוויר לצמיגים.
הוזלות של כל הדגמים
כאמור, מהלך אסטרטגי חשוב שמשיקה היום לובינסקי הוא הוזלה של כמעט כל דגמי מכוניות הנוסעים, והוא לא כולל את המכוניות המסחריות ואת הדגמים שנמכרים בעיקר לציי רכב.
ליאור הולצמן, סמנכ"ל המכירות של חברת לובינסקי אמר שחלק מן המחירים החדשים אמנם היו כבר נהוגים בפועל, אולם עד עתה הם הוצעו כאלטרנטיבה להטבות אחרות כמו טרייד-אין במחיר מחירון או מימון מסובסד. מעתה אלה הם המחירים הרשמיים, ועליהם יוענקו הטבות מכירה שונות.
בין מחירי המחירון החדשים בולטת במיוחד הוזלת המחיר של הקרוס-אובר הקומפקטי 3008, שמתמודדת, למשל, מול קיה ספורטאז' בגרסת ה-1.6 ליטר האוטומטית.
3008 מוצעת מעתה, לתקופת מבצע, תמורת 140,000 ש"ח לעומת 162,000 ש"ח עד עתה. גם 2008, הקרוס-אובר הקטן יותר של פיז'ו, שמחיר המחירון שלו עמד על 128,000 ש"ח, זוכה להנחה משמעותית של כ-13,000 ש"ח ומוצע מעתה תמורת 115,000 ש"ח.
צמד תאומות המיני של פיז'ו סיטרואן – 108 ו-C1, הוזלו ב-7,000-10,000 ש"ח והן כעת בין מכוניות המיני הפחות יקרות שמוצעות בישראל (60,000 ש"ח לגרסה הידנית, 70,000 לאוטומטית).
גם פיז'ו 308, החדשה יחסית, הוזלה ומחירה עומד מעתה על 127,000 ש"ח ואחותה לבית סיטרואן, C4 החדשה, עולה 125,000 ש"ח.
פיז'ו 508 הוזלה ב-17,000 ש"ח, מ-162,000 ל-145,000 ש"ח.