בתוך הקופסא: הדור השלישי של הונדה ג'אז לא נושא בשורות חשובות

היפנית הזעירה תתקשה להתמודד עם המתחרות שכבר טסו קדימה. עם תכולת אבזור מאכזבת היא אמנם מכונית טובה, אבל תתקשה לעמוד מול דגמים זולים בהרבה

גבי גזית צילום: ללא
מעריב אונליין - זכויות יוצרים
מעריב אונליין - זכויות יוצרים | צילום: מעריב אונליין

הונדה היא אחד המותגים החשובים והחזקים בתעשיית הרכב, עם מורשת מפוארת של הנדסת רכב, ספורט מוטורי, חלוציות בתחום הייצור מחוץ ליפן וראשוניות בטכנולוגיה ההיברידית.

בחיי היומיום קיים קושי בהפעלת מערכת השמע (בלית ברירה, קל יותר לשלוט בה מגלגל ההגה מאשר מן המסך), והתפריט מבולבל ומבלבל (בעברית אומנם) ומקשה על איתור תחנת רדיו או על חיבור יציב בין הנייד לדיבורית.

ג'אז היא גם לא "מכונית לנהג", ודאי לא כפי שאפשר היה לצפות מהונדה. קחו אותה לכביש מפותל ותקבלו מכונית עם רמת אחיזה נהדרת, אבל עם נטייה מודגשת מדי לגלגול גוף ולתת־היגוי. יחד עם ההיגוי המעורפל מחוסלת כל מחשבה על שעשוע וכיף.

ג'אז דור שלישי היא אומנם מכונית טובה, אבל ספק אם היא עומדת בתחרות מול מכוניות שעולות עד 15 אלף שקל פחות ממנה ומציעות תחושת איכות טובה יותר.

תגיות:
רכב
/
הונדה
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף