שובו של האוונגרד: מכונית שכולה קדמה טכנולוגית וגאווה לאומית

פיג׳ו־סיטרואן רוצה לחדור אל שוק הפרימיום הרווחי באמצעות מותג חדש, רק שהדרך של DS3 המעודכנת אל הלקוח לא תהיה קלה

גבי גזית צילום: ללא
הצעד הראשון הוא קוסמטי. DS3 במוזיאון הלובר
הצעד הראשון הוא קוסמטי. DS3 במוזיאון הלובר | צילום: יח"צ
3
גלריה
הצעד הראשון הוא קוסמטי. DS3 במוזיאון הלובר. צילום: יח"צ
הצעד הראשון הוא קוסמטי. DS3 במוזיאון הלובר. צילום: יח"צ | הצעד הראשון הוא קוסמטי. DS3 במוזיאון הלובר. צילום: יח"צ

עם תדמית אליטיסטית ומעוצבת, והשקעה במיתוג יוקרתי, ל־DS לא תהיה בעיה להציק למיני ולזנב באאודי - בעיקר בעזרת מחירים נמוכים יותר.

האם קברניטי פיג'ו־סיטרואן פספסו רק את האירוע, או שהם מפספסים גם את המהות? ואם הם בוחרים באותיות המחייבות DS, מה לגבי המחויבות שלהם לחדשנות אמיתית, לאוונגרד? האם דגמי DS יהיו בעתיד "חפצי אמנות", מתוך ידיעה שהרבה אמנים יודעים ליצור אמנות, או שתהיה בהם נאמנות אמיתית למסורת של סיטרואן בכלל ושל DS בפרט?

תגיות:
רכב
/
צרפת
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף