מי שמתכוון לנסוע בנבארה יודע שזו תהיה זוגיות צמודה מאוד

כבר עכשיו אני יכול לתאר איך הוא ייראה בעוד שנה וחצי: בארגז יהיו חבלים, קרשים, שני שקי מלט ורצף סיני שנרדם בהפסקת צהריים מלפני יומיים

אייל לוי צילום: עדי אבישי
ניסאן נבארה החדשה
ניסאן נבארה החדשה | צילום: יח"צ
2
גלריה

אבל מה שאתכם, בעלי המקצוע, באמת צריך לעניין זה הסיוע היומיומי בענייני עבודה. לכן כדאי שתדעו שהארגז האחורי גדל ב–6.7 ס"מ ואורכו כעת הוא 158 ס"מ. הוא יכול לשאת משקל של 954 ק"ג, ואם תחברו נגרר, הנבארה מסוגל לסחוב 3.5 טונות. אלה הנתונים שאמורים לקפוץ לעין אצל מביני עניין.

ניסאן נבארה החדשה. צילום: יח"צ
ניסאן נבארה החדשה. צילום: יח"צ | ניסאן נבארה החדשה. צילום: יח"צ

בנבארה מותקן מנוע דיזל בנפח 2,300 סמ"ק, טווין–טורבו, בעל ארבע בוכנות, שמקבל פקודות מתיבה אוטומטית בעלת שבעה הילוכים, 190 כוחות סוס.

נבארה מבין שיש לו תחרות בחוץ. יריבים שהוא צריך להוכיח עליונות עליהם כדי למשוך את עינו של הקונה. למשל בתחום הבטיחות. שמתם לב לעזרים הנלווים בזמן נהיגה, ובנוסף, הטנדר מחזיק מערכת לבלימה אוטונומית בזמן חירום ושבע כריות אוויר, סייענים שלא תמיד יימצאו ברכבים הגדולים האלה.

זהו מותג נישתי בעל פלח שוק קטן של כמה אלפי רכבים בשנה, אבל דווקא בסוף שבוע חורפי, כשכל המכוניות הצפונבוניות מצטופפות להן בחניה עם כוס תה חם ושמיכה, אפשר להעריך את הבונוס שהוא סוחב. גם בימי סערה תוכלו לראות את נבארה וחבריו פועלים במלוא הדיזל, לא נחים לרגע, כיאה לסוסי עבודה עם קבלות.

תגיות:
רכב
/
ניסאן
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף