לאחר שעבר מתיחת פנים, קטנוע ה-XMAX 125 מבית ימאהה חזר לארץ, עם עדכון משמעותי גם מבחינת מראה ובעיקר מבחינת בטיחות וטכנולוגיה. הכלי, שנמכר בארץ גם עם מנועים גדולים יותר, 300 ו-400 סמ"ק, זכה ל-ABS למניעת נעילת הגלגלים והחלקה ומערכת TCS שהיא בקרת אחיזה כסטנדרט. 
המערכת, שלאחרונה נראית יותר ויותר בדו גלגליים ומחויבת על פי תקן יורו 4 לבטיחות וזיהום אוויר בכלי רכב, מורכבת מחיישנים בגלגל האחורי, ואם מחשב הרכב מזהה שהגלגל האחורי מחליק (על מים או שמן, מתגלגל מהר יותר מהקדמי), הוא מיד מפחית את הכוח לגלגל ומונע החלקה – מה שמבטיח אחיזה טובה יותר. יש לציין שגם ביטוח החובה של הדו גלגלי מכיר בחשיבותן של המערכות הללו, ובעלי קטנועים עם המערכות המתקדמות זוכים להנחה של כמה מאות בביטוח. 

צילום: יחצ
צילום: יחצ
אלמנט טכנולוגי נחמד שהתווסף ל- XMAX 125 הוא מערכת הנעה ללא מפתח, מה שמאפשר ללכת עם שלט בלבד, ולהניע את הקטנוע בהשראה. מהיבואן של אופנועי ימאהה, מטרו מוטור, מוסרים כי כל השיפורים מגיעים כסטנדרט בקטנוע, שמחירו יעמוד על 24,985 שקל, כמו בגרסה הישנה שלו. 

בנוסף, אנשי היבואן מספרים כי תא האכסון הורחב וכעת הוא מכיל מקום לשתי קסדות מלאות, התאורה הקדמית והאחורית שודרגה לתאורת LED, לוח המחוונים בתצוגת LCD והכידון והמשקף מתכווננים.