בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים יוצאים לחופשות סקי באתרים נבחרים ברחבי אירופה. אחד מאתרי הסקי המועדף על הישראלים הוא זה שנמצא באינסברוק שבאוסטריה. חברת "ישראייר" הבינה את הפוטנציאל העסקי שבפתיחת קו ישיר לאתר הסקי האוסטרי והיא חונכת קו תעופה חדש מנמל התעופה בן גוריון היישר לאינסברוק שבאוסטריה.



הטיסות יצאו מנתב"ג במטוס מסוג איירבס 320, כל יום שישי בשעה 07:00 וינחתו באינסברו בשעה 10:00 (זמן מקומי). הטיסה חזרה מאינסברוק תצא גם היא  ביום שישי, בשעה 11:15 (זמן מקומי) ותנחת בתל אביב לפני כניסת השבת, בשעה 15:50. "ישראייר" תפעיל את הטיסות ליעד זה עד לסיום עונת הסקי ב-10 באפריל.



שדה התעופה באינסברוק ממוקם במרחק של שעת נסיעה אחת בלבד מאתרי הסקי הגדולים והמפורסמים באוסטריה, כגון: אישגל, מאיירהופן, סן אנטון וזולדן והוא נמצא בקרבה של כ-15 דקות נסיעה בלבד ממרכז העיר. 



גיל סתיו סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר מסר: "זו הפעם הראשונה שחברת תעופה ישראלית מפעילה טיסות ישירות מתל אביב לאינסברוק, זאת נוכח הביקוש העצום של ישראליים לצאת לחופשות סקי באוסטריה. אינסברוק משמשת נקודת יציאה נוחה וקרובה במיוחד לתיירות סקי וסנובורד ובנוסף היא גם קרובה למרכזים עירוניים". 


.