1. ערכת אפייה מבית ״פוקס הום״ הכוללת סינר לילד וסינר לילדה, לפעילות משותפת שבה אפשר לאפות יחד עוגיות ומאפים. 

מחיר: 99.80 שקלים. 
בשורה התחתונה: דרך נהדרת לרתום את הילדים לבילוי ביום המשפחה, בלי לצאת מהבית החם.

2. כרטיס ברכה ייחודי ליום המשפחה: Love You MOM של רשת ללין. 
מחיר: 9.90 שקלים. 
בשורה התחתונה: כרטיסי ברכה מעוררים בי נוסטלגיה, בעיקר בתקופת הסטטוסים והברכות בפייסבוק. הצעה מקסימה לתת לאמהות כרטיס עם כמה מילים חמות שהן ינצרו לעד.
3. חברת Breville מציעה טוסטר סנדביץ' לחיץ המתאים לארבע פרוסות לכל המשפחה. 
מחיר: 530 שקלים. 
בשורה התחתונה: רוב הטוסטרים המוצעים כיום בשוק מותאמים לשני טוי סטים, כך שזה מוצר מעולה. אפשר לעשות כמה טוסטים בנגלה אחת, וכך כל המשפחה יכולה לאכול יחד.

4. חברת סנפרוסט משיקה סדרת אריזות סופר משפחתיות, במשקל 1.6 קילוגרם, למוצרים המובילים שלה: אפונת גינה, שעועית ירוקה חתוכה ואפונה וגזר.
מחיר: כ-30 שקלים בממוצע.
בשורה התחתונה: האריזות גדולות פי שניים ממשקל האריזות הנמכרות כיום, והן מתאימות מאוד לצרכים של משפחה ממוצעת.
5. מאפיית אנג׳ל משיקה שני לחמי קסטן חדשים: קסטן קמח מלא ודגנים וקסטן סובין, המתאימים לכריכים ולטוסטים. 
מחיר: 12.90־13.90 שקלים.
בשורה התחתונה: תחושת הפינוק של הכריכים בבתי הקפה מגיעה גם לבית. הלחמים החדשים של אנג'ל לא כבדים, הם עשירים ומעולים גם לכריכים ששולחים עם הילדים לבית הספר.
6. טבעול משיקה שני מוצרים קפואים חדשים: שווארמה מן הצומח ומיני המבורגר פטריות. 
מחיר: 25־28 שקלים.
בשורה התחתונה: ארוחות משפחתיות רבות מסתכמות בחימום מהיר של משהו, כך שהמוצרים הללו מתפרצים לדלת פתוחה. לגבי השווארמה, חשוב שתדעו שהיא מבוססת על חלבון מהצומח ויש לה תיבול די חזק שמתאזן רק בתנאי שאוכלים אותה עם תוספות; לגבי המיני המבורגר, הוא חביב אם כי מעט מלוח.
7. מכשיר פופקורן לשימוש ביתי מבית LEXUS שחברת סיריוס מייבאת, פועל על ידי הזרמת אוויר חם בלבד, ללא תוספת שמן, ולכן בריא יותר. 
מחיר: 99 שקלים.
בשורה התחתונה: מזכיר קצת את שנות ה־90, כשהיינו יושבים כל המשפחה לראות יחד טלוויזיה. המכשיר קל לתפעול, הפופקורן מוכן מהר, והריח של הגרעינים המקפצים לפחות יוציא את הילדים לכמה דקות ממסך המחשב.
8. המותג הפרטי של רשת שופי רסל משיק סדרת קטניות, דגנים ואורז אורגניים בשם ״שופרסל GREEN״. הסדרה כוללת 15 מוצרים: אורז לבן ארוך, אורז חום מלא ארוך, אורז חום מלא עגול, שעועית אזוקי, שעועית מש, עדשים אדומות, עדשים ירוקות, גרגירי חומוס, כוסמת, קוואקר, קוואקר עדין, בורגול, גרעיני חמנייה, זרעי פשתן ושומשום. 
מחיר: 29.90 שקלים למארז של ארבעה סוגי קטניות. מוצר בודד יעלה בין 4.90 ל־13.50 שקלים. 
בשורה התחתונה: כל כניסה של מוצרים אורגניים לרשתות הגדולות מבורכת. הקטניות בסדרה מגיעות על פי המשווקים מחקלאים יצרנים במקו־ מות שונים בעולם, המגדלים אותן ללא שימוש בכימיקלים.
9. חברת מעדנות השיקה מוצר חדש בסדרת הפיצות הקפואות:
פיצה משפחתית מקמח מלא. הפיצה מכילה 70% קמח מלא, סיבים תזונתיים וגבינה אמיתית. 
מחיר: 23־25 שקלים. 
בשורה התחתונה: ניסיון נוסף של מעדנות לשפר את איכות הפיצות, כשהראשון היה שימוש בגבינה אמיתית. הפיצה החדשה טעימה באופן כללי, צריך להקפיד על זמן האפייה שלה כי היא מתייבשת מהר.