1. יטבתה משיקה חלב דל לקטוז עם 2% שומן בתוספת ויטמינים E ו-D. החלב החדש מכיל פחות מחצי אחוז לקטוז ויש לו מתיקות מעודנת. 
מחיר: כ־7.90 שקלים. 
בשורה התחתונה: מתאים למי שסובל מרגישות ללקטוז וגם למי שרוצה להפחית בלקטוז. לחלב יש מתיקות קלה שנעלמת בקפה.

2. שיתוף הפעולה בין סלטי צבר והשף אבי לוי הוליד חומוס חדש: חומוס עם חריף.
מחיר: 11־13 שקלים ל־400 גרם. 
בשורה התחתונה: הקהל הישראלי אוהב חריף, ועד היום היו כמה ניסיונות לשלב חריף בחומוס המסחרי. הניסיון של צבר ולוי די מוצלח, אך הוא יותר פיקנטי מחריף.
3.Mana  משיקה חטיף טורטייה חדש בשם Air Pops.  החטיף לא מטוגן ולא אפוי, אלא מיוצר בטכנולוגיה של שימוש באוויר חם. מגיע בשני טעמים: טבעי וחמוץ־חריף.
מחיר: 4.90־5.50 שקלים ל־40 גרם. 
בשורה התחתונה: בשל תהליך.
4. מותג השוקולד ספלנדיד מבית עלית מתרחב עם שני טעמים חדשים: ספלנדיד קראנץ' עם תוספת קרמל ומלח ים, וספלנדיד קראנץ' עם שברי פולי קקאו. 
מחיר: כ־10.90 שקלים. 
בשורה התחתונה: טעמנו את ספלנדיד קראנץ' עם שברי פולי קקאו. זהו שוקולד מריר, המכיל 70% מוצרי קקאו. שברי הקקאו מוסיפים למרקם ואינם משתלטים על הטעם.
5. קבוצת ״נעמן גרופ״ השיקה לקראת הפסח המתקרב סדרת סירים ומחבתות בעלי ידית נשלפת. הסירים והמחבתות מיוצרים מסגסוגת אלומיניום טהורה שגורמת לפיזור החום בחלל הכלי באופן שווה, והציפוי הוא נון סטיק. 
מחיר: 239־499 שקלים. 
בשורה התחתונה: הידית הנשלפת משדרגת את חוויית השימוש באופן משמעותי, ופשוט לאחסן את הכלי. ניתן לפרק את הידית בקלות כדי להכניס לתנור, למדיח הכלים או בעת ההגשה, ובכך למנוע שימוש בעוד כלים.
6. שוופס מבית יפאורה משיקים סודה בטעם נענע וליים. 
מחיר: 3.30 שקלים לבקבוק 1.5 ליטר בשופרסל.
בשורה התחתונה: את הסודה שלי אני אוהבת בצורתה הטבעית, או מקסימום בתוספת לימון טרי. למרות זאת, אהבתי את הטעם החדש של שוופס. הוא עדין ולא דומיננטי מדי, ומשתלב נהדר בקוקטיילים.
7. חברת סנו מרחיבה את סדרת ג׳ל הכביסה שלה עם ״סנו מקסימה ג׳ל כביסה מרוכז "mix & wash". הג׳ל החדש מאפשר לכבס בדים צבעוניים, בהירים וכהים יחד, ללא צורך בהפרדה. 
מחיר: כ־30 שקלים. 
בשורה התחתונה: כולנו מכירים את רגע האימה כשאנחנו מבינים שהתגנב לו פריט לבן לתוך הכביסה הצבעונית, כך שללא כל ספק מדובר בהתפתחות חיובית. בניסיון שערכנו הג׳ל הסיר כתמים בצורה יעילה ולא נראו זליגות של צבעים.
8. חברת ״אקרמן״ החלה לייבא לארץ את וודקת הפרימיום ״פינאקל״. הוודקה מיוצרת בטעמים דובדבן, אננס, אפרסק וקוקוס, ומבוססת על חיטה המגיעה מאזור ברי שבצפון צרפת.
מחיר: 125 שקלים. 
בשורה התחתונה: חובבי הקוקטיילים ישמחו לתוספת הזאת בשוק הוודקה. הטעמים עדינים, והוודקה כיפית לשתייה.
9. רשת בורגראנץ' תתחיל למכור את סדרת הרטבים שלה ברשתות השיווק. הרטבים - ברביקיו ואלף האיים יימכרו בבקבוק בגודל של 500 מ״ל.
מחיר: 14.90 שקלים. 
בשורה התחתונה: אם גדלתם בשנות ה־90, או שאתם סתם לא יכולים לחיות בלי הרטבים של הבורגראנץ', אז אתם יכולים לישון בשקט. הרטבים החדשים הם באותו הטעם המוכר המזוהה עם הרשת. 


חדש על המדף. צילומים: שלומי ארביב, אפרת אשל, אימג'ארט, סטודיו שטראוס, שחר תמיר, מוטי פישביין, פינאקל, סטודיו ER ויח"צ