המכירות בחנות בנתב"ג הסתכמו ב-380 מיליון דולר, על פי הפילוח הבא: 50% מוצרי קוסמטיקה, 20% מוצרי טבק, 20% מוצרי אלכוהול ו־10% דברי מתיקה. המוצרים הנמכרים בכמויות הגדולות ביותר ובמחירים נוחים במיוחד הם הוויסקי ג׳וני ווקר בלק ושוקולד טובלרון.
כמו כן, הרשת מתכוונת להוזיל את מוצרי הפרימיום, ואלה יימכרו ב־99 דולר במקום ב־164 דולר כמקובל. גלבוע בישר גם על שיפורים ברמת השירות שבכוונת ג׳יימס ריצ׳רדסון להכניס במהלך 2015. בנוסף על כך, בישר גלבוע אתמול על השקת שירות מקוון, שיאפשר לקבל באתר החברה מידע מדויק על מחיריהם של 5,000 מוצרים.