המותג עלית מקבוצת שטראוס מרחיב את סדרת המסטיקים "מאסט", עם מסטיקים בצורת קוביות במילוי אבקה לאפקט רעננות. הקוביות ממולאות בטעמים: מנטה פפרמינט, מנטה ספירמינט ואננס הדרים.

מחיר: 4.90 שקלים לחבילה בשופרסל.
בשורה התחתונה: גימיק נחמד שמרענן את הפה ישר בלעיסה הראשונה. המסטיקים ממולאים גם באבקת קסיליטול, שאמורה לסייע בשמירה על השיניים.

מסטיק “פייב” יצא במהדורה מוגבלת: על כל אריזות המסטיק מוצגת שאלה, כמו במשחק “אמת או חובה”. בנוסף למשחק, המסטיק מתחדש בטעם חדש, טעם “צלזיוס” המשלב פטל, תות ואוכמניות.
מחיר: 5־6.90 שקלים.
בשורה התחתונה: אנחנו אומנם מחוברים לגמרי לעולם הדיגיטלי, אך זה לא אומר ששכחנו משחקי ילדות. רעיון נחמד שיכול לקרוץ לקהל הצעיר.
מזון העל “ארוניה־ברי” מוצע כעת גם כמיץ טבעי מרוכז בכבישה קרה. “ארוניה־ברי” נחשבת מלכת האוכמניות, והיא עשירה בנוגדי חמצון ופלבנואידים המקלים את תופעות הסוכרת, הכולסטרול, מחלות הלב וכלי הדם.
מחיר: 39.90־44.90 שקלים ל־270 מ”ל. פרטים באתר: www.aronia.co.il.
בשורה התחתונה: אחרי החמוציות והג’וג’י ברי, הגיע תורה של הארוניה. מכיוון שהיא עשירה בנוגדי חמצון, מומלץ מאוד לשלב אותה בתפריט שלנו. את המיץ המרוכז צריך לדלל במים. אם אתם לא משתגעים על חמיצות, אפשר למהול את זה גם במיץ טבעי.
חג שבועות שיתקיים בסוף החודש גורם למחלבות לעבוד ביתר שאת. אחת ההשקות הבולטות כעת מגיעה אלינו משטראוס, המשיקה סדרת גבינות חריפות במרקם שמנת תחת המותג “סימפוניה”. ההשקה כוללת את “פימנטו פיקנטה” – פלפל בסגנון צ’יליאני בתיבול פיקנטי, ו”צ’יפוטלה בטעם מעושן” – פלפל בסגנון מקסיקני חריף.
מחיר: 11.20־12.90 שקלים.
בשורה התחתונה: אנחנו כל כך אוהבים חריף, כך שאנחנו דוחפים אותו לכל דבר. לכן החיבור הזה של שטראוס לא מפתיע כלל. הטעמים של החריף מאוזנים, על גבול הפיקנטי, והם מצוינים כמטבלים.
קבוצת נטו החלה לייבא סדרת גבינות חדשה בשם “עלמה", המיוצרות במחלבות מובילות באירופה, ומוצעת לנו גם כגבינות ארוזות על המדף וגם בפריסה במעדנייה. בסדרה יש שני סוגי גבינה ארוזה: גבינת אדם – 27% שומן במשקל 150 גרם, וגבינת גאודה – 27% שומן במשקל 150 גרם. 
מחיר: 6.90־7.35 שקלים.
בשורה התחתונה: מדובר במהפכה אמיתית עבור הצרכנים בארץ. גבינות מצוינות במחיר נמוך מהנהוג בשוק. המחיר הזול מתאפשר בשל פתיחת שוק הגבינות הצהובות לתחרות.
לשוק התאורה בארץ מצטרף שחקן חדש – תדיראן גרופ. החברה תחל לשווק מוצרי תאורה חוסכי אנרגיה, תחת המותג תדיראן. בין המוצרים שתציג החברה: נורות, גופי תאורה ואביזרי קצה.
מחיר: 10־35 שקלים.
בשורה התחתונה: הנורות החדשות של תדיראן מבוססות על טכנולוגיה ייחודית שאמורה לחסוך כ־80% מצריכת החשמל ולספק חיי נורה ארוכים יותר. בכל מקרה, כניסתו של שחקן חדש משמעו הורדות מחירים פוטנציאלית בתחום, ומבחינתנו זה מבורך.
חברת יוניליוור משיקה את סדרת מרככי הכביסה: בדין extra ניחוחות פריחה. הסדרה כוללת שלושה מרככי כביסה בניחוחות לילך, יערת הדבש ופריחת התפוז.
מחיר: כ־12.90 שקלים ל־960 מ”ל. 
בשורה התחתונה: מלבד הניחוחות לילך ויערת הדבש, שהם ניחוחות חדשים, ניחוח פריחת התפוז הוא למעשה חידוש של “בדין extra הלבן”. 
מותג הוופלים האיטלקי המוביל “אלדי” משיק ופל חדש במילוי קרם לימון.
מחיר: 8־9 שקלים לאריזת 175 גרם.
בשורה התחתונה: מי שאהב את ופל הלימון המיתולוגי של חברת “מן”, בוודאי ייהנה מהוופל הזה. הוא חמצמץ במידה הנכונה ופריך.
המותג “אריסטו קראנץ’” משיק סדרת תוספות חדשה הכוללת: צ’יפס בטטה רגיל, צ’יפס בטטה זיגזג וטבעות בצל. 
מחיר: 16.90־19.90 שקלים.
בשורה התחתונה: מצוין לנשנוש או כתוספת. הסדרה עשויה מירקות, ולא מתחליפים, ואפשר להכין אותה בתנור או בטיגון. צ’יפס הבטטה טעים, והוא בריא יותר מצ’יפס תפוחי אדמה. ד