קוקה קולה בבקבוקים חדשים 


כחלק מחגיגות 100 השנה לבקבוק ה"קונטור" הקלאסי של קוקה-קולה, הרחיבה החברה את מגוון האריזות במותגיה והשיקה בקבוקים בגודל ליטר ושני ליטר, שמגיעים באריזות המשפחתיות.

מחיר: כ-5.50 שקלים לבקבוק ליטר.

בשורה התחתונה: הרחבת טווח הגדלים של הבקבוקים מבורכת. אלו מתאימים לצרכים השונים שיש לכל משפחה, ומבטיחים צריכה נבונה יותר. 

מארזי גבינות
מחלבות גד מציעה מהדורות מיוחדות של מארזי גבינות לחג השבועות שכוללות גבינות צאן ועיזים. מהדורה אחת כוללת קממבר כמהין, גבינת מנצ'גו וקשקבל; אחרת כוללת שלושה סוגי גבינה, בהם כדורי פטה עיזים ויש גם מארז להכנת עוגת גבינה בנוסח ניו יורק ועוד.
מחיר: החל מ-9.40 שקלים.
בשורה התחתונה: המגוון בחלק מהמארזים מקל על ההגשה בארוחת החג. אנחנו טעמנו את גבינת קממבר הכמהין, שהייתה מעודנת ומאוזנת. 

לקט לפשטידה
לכבוד שבועות הוציאה סנפרוסט לקט לפשטידה במהדורה מוגבלת שמכיל ברוקולי, כרובית ובצל, ויש גם מתכון בגב האריזה.
מחיר: החל מ-14 שקלים.
בשורה התחתונה: מענה פשוט וקל למי שמארח ורוצה לסיים את החלק של האפייה בזמן קצר. הירקות חתוכים קטן, כך שהם לא משתלטים על המרקם של הפשטידה. 


רטבים על בסיס שמנת
יטבתה נכנסה לקטגוריית הרטבים, עם ההשקה של סדרת רטבים על בסיס שמנת. בשלב הראשון הושקו רוטב שמנת עם פטריות ורוטב שמנת ארבע גבינות.
מחיר: כ-9.90 שקלים לאריזת 250 מ"ל.
בשורה התחתונה: שדרוג נפלא לשמנת לבישול הקלאסית של יטבתה. הרטבים החדשים מתאימים לפסטה, כבלילה לפשטידה או להקרמה של תפוחי אדמה.
תבנית אפייה
רשת סולתם רדד מציעה לרגל שבועות את Bake & Serve - תבנית אפייה שמגיעה עם כלי הגשה מעוצב.
מחיר: 189.90 שקל.
בשורה התחתונה: פתרון נוח לאפייה ולהגשה, ומעולה גם כמתנה לחג. את העוגה אופים בתוך כלי ההגשה, וכשמגישים צריך רק להסיר את מסגרת התבנית.

העגבניות
חברת יכין מציעה סדרת הרטבים על בסיס עגבניות: רוטב עגבניות לפסטה וללזניה, רוטב בולונז צמחי, רוטב עגבניות לפיצה ורוטב לילדים.
מחיר: שתי יחידות בשישה שקלים. 
בשורה התחתונה: הרטבים בסיסיים ומתאימים לעצלנים של ממש, או למי שממש לחוץ בזמן. הרוטב ללזניה די מוצלח, כך גם גרסת הילדים.


פטוצ'יני
פסטה נונה משיקה שני מוצרים חדשים לקראת שבועות: פטוצ'יני ודפי לזניה שנמכרים במקררים.
מחיר: כ-10.90 שקלים.
בשורה התחתונה: הפטוצ'יני ודפי הלזניה, שמגיעים מצוננים, הם בעלי טעם עדין, טריים וללא חומרים משמרים. מתאים למי שלא רוצה להשתמש בפסטה יבשה.


קינוחי כוסות
לקראת שבועות משיקה אסם מספר מוצרים במהדורה מיוחדת: ערכת "קינוחי כוסות" לאירוח מושלם, פסטה בצורת שיבולים, רוטב ללזניה, סדרת רטבים לסלט וקרוטונים אפויים.
מחיר: 4.9 שקל לפסטה, 11.9 שקל לקינוחי כוסות. 
בשורה התחתונה: את פסטת השיבולים ראינו כבר בשנה שעברה, אך תמיד כיף לרענן את שולחן החג בפסטה בצורה מיוחדת. ערכת "קינוחי כוסות" החדשה, שאמורה להקל על המארחים, מכילה פודינג בטעם שוקולד בלגי או עוגת גבינה וגם פירורי פתי בר טחונים, שקית זילוף וחוברת מתכונים.

ניוקי
חברת בר-אל משיקה סדרת ניוקי ללא גלוטן בשלושה טעמים: תפוחי אדמה, עגבניות ופסטו.
מחיר: כ-14 שקל למשקל 300 גרם.
בשורה התחתונה: לניוקי יש טעם מעודן ומרקם עדין, כשהטעם הקלאסי הוא המוצלח בסדרה. הניוקי נמכר קפוא, וכל שצריך זה לבשל אותו במים רותחים כשלוש דקות. מתאים לחולי צליאק ולנמנעים מגלוטן.