פסטה חדשה בסדרת מוצרי ברילה בארץ: מפלדינה – פסטה ארוכה ומסולסלת, במהדורה לרגל שבועות.

מחיר: 12.90־14.90 שקלים.
 
בשורה תחתונה: היתרון של הפסטה הזאת הוא שהיא משתלבת היטב עם מגוון רטבים. יש כאלו שמשתמשים בה אפילו כתחליף לדפי הלזניה המסורתיים. 



 
תנובה ממשיכה במסורת, וגם השנה משיקה ערכה להכנת עוגת גבינה במהדורה מוגבלת. הערכה מכילה את כל המוצרים הדרושים להכנת העוגה ומתכון של השף ניב כהן. 
מחיר: 19.60־20.90 שקלים.
בשורה התחתונה: אין ספק שהערכה מקלה את כל הבלגן, בעיקר למי שאין מתכון של שנים מבית אמא. המחיר של הערכה גם מוזיל את העלויות, ולכן הוא כדאי בכל מקרה.
מחלבות רמת הגולן יוצאות בסדרת רטבי שמנת בשלושה טעמים: רוזה, אלפרדו ופטריות. הרטבים אינם מכילים חומרים משמרים, והם מוכנים לשימוש.
מחיר: 17־19 שקלים.
בשורה התחתונה: עוד פתרון נוח לעצלנים ולמי שהמטבח הוא לא מקומו הטבעי. הרטבים דלילים מעט, כך שעדיף להסמיך אותם עם תוספות. הם הכי מתאימים לפסטה מהירה או לפשטידה.
יטבתה מרחיבה את קהל היעד של צרכני משקאות החלב, ומשיקה סדרת משקאות חלב עם שוקולד מריר. הסדרה מכוונת לקהל הבוגר וכוללת שני טעמים: משקה חלב עם שוקולד מריר ומשקה חלב עם שוקולד מריר וקפה. 
מחיר: מ־10.90 שקלים.
בשורה התחתונה: איכשהו, אחרי שעוברים את גיל בית הספר נעלם גם החשק למשקאות החלב והשוקו. הניסיון של יטבתה יכול להיות מעניין, אך לא בטוח כמה הוא יצליח. מבחינת הטעם: שני המשקאות הם בעלי טעם שוקולדי חזק, אף שהם מופחתי סוכר. המשקה עם תוספת הקפה מצליח אפילו לעורר מעט.
בתיאום מושלם לחג השבועות, יקבי כרמל משיקים את גוורצטרמינר מרום הגליל 2014 – יין לבן חצי יבש מסדרת Carmel Vineyards. 
מחיר: 65 שקלים.
בשורה התחתונה: היין הופק מענבי גוורצטרמינר. צבעו זהב והוא בעל ניחוח פירותי טרופי. טעמו עשיר עם סיומת חמצמצה.
חברת אקרמן, היבואנית של וודקת פינאקל, החליטה להרחיב את פעילות המותג בארץ ולהשיק וודקה בטעם עוגת גבינה
מחיר: 125 שקלים.
 
בשורה התחתונה: וודקה בטעמים היא לא ה"קאפ אוף טי" של כולם. ההשקה הזאת לכבוד החג יכולה להיות גימיק נפלא לחובבי הקוקטיילים. הטעם שלה מתקתק, לא ממש כמו של עוגה, הרי בכל זאת מדובר בוודקה.
רוזה סילבר 2014 של יקב טפרברג 1870, המבוסס על 100% ענבי קברנה סוביניון.
מחיר: 39 שקלים.

בשורה התחתונה: ליין יש צבע ורדרד עדין וריח של פריחה. מבחינת הטעם, יש לו חמיצות מעודנת וסיומת עדינה. הוא מצוין לצד גבינות, או כפתיח לארוחה.
יין נוסף שיכול להתאים לימים החמים ולארוחת שבועות הוא הרזרב אמרלד ריזלינג ושרדונה 2013 של יקבי ירושלים.
מחיר: 60 שקלים.
בשורה התחתונה: יין המשלב שני זנים של ענבים: אמרלד ריזלינג ושרדונה, המגיעים ממורדות הכרמל. ליין יש טעם מעודן, קליל וסיומת פירותית.
יין רוזה 2014 של יקב רקנאטי – כרם מנרה. היין מופק מבלנד של ענבי ברברה ומרלו.
מחיר: 69 שקלים.
 
בשורה התחתונה: יין קלאסי עם חמיצות עדינה. השילוב של ענבי ברברה ומרלו מאוזן מאוד, מה שהופך את היין מושלם כאפרטיף או עם גבינות ודגים.