1. Mix & Go – בלנדר ובקבוק במוצר אחד מבית המותג מורפי ריצ'רדס, להכנת משקה פירות ויוגורט. ניתן לערבב את כל המרכיבים, כולל קרח, יחד בבלנדר ישר לתוך בקבוק המכיל תערובת של 600 מ"ל. הבלנדר מגיע עם שני בקבוקים ושני מכסים.

מחיר: 299 שקלים.
בשורה התחתונה: מפתיע כמה קל ופשוט לתפעל את המכשיר. מכיוון שהשייק מוכן ישר בבקבוק, אין צורך להתעסק וללכלך עוד כלים. כמו כן, המכשיר קטן יחסית, כך שאפשר להשאיר אותו בהישג יד, על השיש, מה שמעלה את הסבירות שתשתמשו בו לעתים קרובות, בניגוד למכשירים שתקועים אצלכם בארון.

2. יטבתה יוצאת גם הקיץ במהדורה מיוחדת של שוקו בטעמי כיף-כף ומקופלת. הסדרה תוצע גם במארז המשלב שקיות שוקו בשני הטעמים.
מחיר: 15.60 שקלים למארז.
בשורה התחתונה: מי שחשב שאפשר לשדרג שוקו עם תוספת שוקולדית מצא את הנוסחה המנצחת. אף על פי שבשנייה הראשונה ציפינו לקבל הצפת יתר של סוכר, הופתענו. הטעם עדין ולא מתוק מדי. 
3. טעם חדש מצטרף לסדרת חומוס אחלה: חומוס עם זיתים, זעתר ושמן זית.
מחיר: 10.20-7.90 שקלים.
בשורה התחתונה: תקראו לנו מיושנים, אבל חומוס בעינינו צריך להיות חומוס ולא להיות מוצף בתבלינים ובתוספות. במקרה הנוכחי, התוספות חביבות בלבד. עם זאת, הילדים דווקא התלהבו מהשדרוג.
4. יפאורה השיקה לאחרונה קטגוריה חדשה בתחום המשקאות: fruit water – מים המשלבים טעמי פרי, עם חצי מכמות הסוכר והקלוריות שיש בדרך כלל במשקאות ממותקים. בסדרה חמישה טעמים: אבטיח, אננס, אפרסק, תפוח וענבים.
מחיר: 6.90 שקלים.
בשורה התחתונה: מדובר במין שילוב של מים בטעמים ומיץ ממותק. מתאים במיוחד למי שלא יכול לוותר על משקאות מתוקים, אך עדיין מנסה להפחית ברמות הסוכר. הטעם הכי מוצלח מבין החמישה בעינינו הוא האננס.
5. Go DeLight – תרסיס שמן זית ותרסיס שמן קנולה. שני התרסיסים מכילים קלוריה אחת בלבד בכל התזה.
מחיר: 15.90-14.90 שקלים.
בשורה התחתונה: השימוש בתרסיסים, מכל סוג שהוא, מאפשר מדידה מדויקת של כמות השומן שמכניסים לארוחות, ולכן זה מוצר שצריך להיות בכל מטבח. הבעיה היא שלעתים הטעם לא מוצלח. במקרה הזה הצליחו להתגבר על מחסום הטעם, והתרסיסים מצוינים אפילו לאפיית קינוחים.
6. רשת ספייסס החלה לייבא לארץ סדרה חדשה של פסטות המגיעה מחבל גרגנו שבאיטליה. הסדרה החדשה מגיעה מהמפעל Pastificio dei Campi – מפעל בוטיק המפקיד על שימוש בקמח דורום מקומי.
מחיר: 20-14 שקלים לשתי חבילות פסטה.
בשורה התחתונה: פסטה ברמה גבוהה. כמות הפסטה באריזות נעה בין 125 ל-250 גרם, כך שהיא כנראה פחות מתאימה למשפחות, ויותר לחובבי הבישול שמוכנים להשקיע.
7. בקרדי בריזר, המשקה המורכב מרום ומיצי פירות, בטעם חדש: בריזר ליים. המשקה מכיל 4% אלכוהול, והוא יימכר בברים, במסעדות ובחנויות משקאות.
מחיר: 13.90 שקלים.
בשורה התחתונה: יש שקוראים לו משקה בנות, אך אין ספק שהבריזר ליים יצליח לכבוש גם את הקהל הגבר. הוא חמצמץ במידה נכונה ומעולה לקיץ החם, ואיך שהוא לא מרגישים את האלכוהול שבו, אך הוא עושה את העבודה.
8. המרטיני ביטר, שהושק מחדש לפני שנה באנגליה, מגיע גם לארץ. זהו משקה אפרטיף מריר ואדמדם, בעל טעם הדרי. מכיל 25% אלכוהול.
מחיר: 105 שקלים.
בשורה התחתונה: המרטיני החדש-ישן מתאים מאוד לחובבי הקמפרי. הטעם שלו דומיננטי, והוא משתלב נפלא עם מיצי פירות קרים, עם סודה או רק עם קרח.
9. המותג קליק, מבית יוניליוור, משיק את קליק בייגלה – סדרת חטיפים מתוקים המשלבת מתוק ומלוח. בסדרה: מקלות בייגלה מצופים שוקולד חלב, מקלות בייגלה מצופים שוקולד לבן וטבלת שוקולד חלב עם מקלות בייגלה.
מחיר: מ-5 שקלים.
בשורה התחתונה: משחק מעניין בין מתוק למלוח, המאפשר לוותר על הדילמה מה לנשנש. מקלות הבייגלה טעימים גם כשמקפיאים אותם, בעיקר בימים האלה, כשחם מדי והשוקולד נמס בשנייה הראשונה שנוגעים בו.