על פי סקר מאסטר-אינדקס של מאסטרקארד, שבדק את הרגלי השימוש בכרטיסי האשראי ודפוסי ההוצאה הכספית בישראל, ישראלים נוסעים לחו"ל יותר מאי פעם בעבר. 87% מהישראלים המחזיקים כרטיסי אשראי נסעו לחו"ל לפחות פעם אחת בחייהם. כמעט 57% מהם טסים לפחות פעם אחת בשנה או יותר. 
היעדים הפופולריים ביותר ב-12 החודשים האחרונים, על פי הסקר, היו פריז, לונדון, ניו יורק ורומא. כשליש ממשתתפי הסקר טסו לכל ארבעת היעדים. ארבע ערים אלה מושכות תיירים עם רמת השכלה גבוהה יותר, ורמת הכנסה גבוהה מהממוצע. רוב הנוסעים הוציאו 5,000 שקלים בממוצע עבור טיסות, מלונות, ארוחות, בידור, אטרקציות תיירותיות והוצאות נוספות. 
כרטיסי אשראי הם אמצעי התשלום המועדף להזמנת חופשות ותשלום עבור רכישות בחו"ל. 80% מהמשיבים לסקר שילמו באמצעות כרטיסי האשראי שלהם עבור טיסות בלבד, ו-68% - עבור מלונות. רוב ההוצאות האחרות שולמו באמצעי תשלום אחרים. 

לשאלה "כמה פעמים טסת לחו"ל לצורך נסיעה עסקית" – רק 20% השיבו בחיוב, בעוד ש-80% ענו כי לא טסו לחו"ל למטרות עסקיות ב-12 החודשים האחרונים. בנוסף, יותר נשים (17% ) לא טסו מעולם לחו"ל, מאשר גברים (8% ).    
אנדראס המברגר, המנהל האזורי של מאסטרקארד ישראל: "ישראלים הם נוסעים תכופים, הם מודעים להטבות המתלוות לשימוש בכרטיסי אשראי בחו"ל. כמו תמיד, גם הפעם , אנחנו מבקשים להדגיש ששימוש בכרטיסי אשראי בטוח יותר ונוח יותר מאשר טיול עם מזומנים בכיס והחלפת כספים בחו"ל".