1. נוזל רצפות חדש מצטרף למותג סוד של הנקל, סוד Brilliant מרוכז, המבוסס על טכנולוגיה שאמורה לתת ברק ולהתייבש במהירות. 
 
מחיר: 17.90 שקלים.
 
בשורה התחתונה: אנחנו לא יודעים למה הכוונה בייבוש מהיר, כי הרצפה התייבשה כרגיל. אבל הריחות, שניים בסדרה, היו מעולים והניחוח נשאר קצת יותר זמן מנוזל רגיל.

2. בקיץ שותים יותר, ולכן בריטה החלה בשיווק של קנקן חדש העונה לשם “נוויליה” והוא מעוצב בסגנון פופ־ארט ומגיע בצבעים כחול, ירוק ואדום.
 
מחיר: 110 שקלים לקנקן בקיבולת של 1.3 ליטר ופילטר.
 
בשורה התחתונה: במקרה הזה אנחנו כן מסתכלים בקנקן, והוא יפה. אז אם כבר מים מסוננים, אז למה לא באריזה יפה שגם נכנסת לדלת המקרר, בניגוד למכל הגדול.
3. חוות תקוע השיקה את אחד ממוצרי הדגל שלה לקיץ: האנדיב האדום. בארץ אנחנו רגילים לראות את האנדיב הלבן, וזאת הפעם הראשונה שהאנדיב האדום משווק מסחרית ברשתות השיווק. צבעו השונה של האנדיב מגיע בזכות הכלאה של אנדיב לבן ורדיקיו.
 
מחיר: 15 שקלים למגשית.
 
בשורה התחתונה: אם תשאלו אותנו, מבחינת הטעם אין שינוי כמעט. אך חובבי הבישול בוודאי יתלהבו מהצבעוניות שהירק החדש מעניק למנה. 
4. עוד חידוש בגזרה האקולוגית: מדליק פחמים אקולוגי “איזילייט” של חברת אינטרסן. המדליק עשוי סיבי עץ שנטבלו בשמן צמחי.
 
מחיר: 8.90 שקלים למארז עם 32 יחידות.
 
בשורה התחתונה: לא שהדלקת אש כל כך טובה לסביבה, אך אם אתם מתעקשים להעביר את הקיץ בנפנוף, זאת אפשרות טובה. קוביות המדליק מתלקחות מהר ומאיצות את זמן ההדלקה של הפחמים.
5. מותג החיתולים האגיס מרחיב את הפעילות שלו עם סדרת טיטולים לרך הנולד. לחיתול בסדרת “ליטל בייביס” יש שכבה פנימית חדשה בעלת כריות ספיגה רכות. הסדרה מגיעה במידות 1 ו־2.
 
מחיר: החל מ-30.70 שקלים.
 
בשורה התחתונה: כבר במגע ראשוני אפשר להרגיש את הרכות. גם הפעוטה הקטנה שניסתה לא התלוננה, שלא לדבר על האמא המאושרת. מבחינת ספיגה: החיתול שרד מצוין לפחות שלוש שעות.
6. בירה שנדי יוצאת עם טעם חדש במהדורה מוגבלת: אבטיח. גם הטעם החדש יגיע בבקבוקים של 330 מ”ל ויכיל 1.9% אלכוהול.
 
מחיר: 29.90 שקלים לשישייה.
 
בשורה התחתונה: טעם מרענן וחביב. מתאים מאוד לחובבי הבריזר. אנחנו נשתה אותו בשמחה בפיקניק או על חוף הים.
7. מותג הברנדי Janzac עשה לאחרונה עלייה. המותג החל את דרכו בדרום צרפת. הוא נקרא על שם האייל החי ביערות המקומיים והוא מכיל 37% אלכוהול.
 
מחיר: 109 שקלים.
 
בשורה התחתונה: ברנדי איכותי בעל צבע חום אדמדם, אשר התיישן בחביות עץ אלון במשך ארבע שנים. יש לו טעם עמוק והוא מחליק בגרון.
8. היו זמנים: קאמבק לרוסו אנטיקו, המשקה הפופולרי משנות ה־60, שמבוסס על יין אדום ותבלינים. מכיל 17% אלכוהול. 
 
מחיר: 39־45 שקלים.
 
בשורה התחתונה: נדמה שהקיץ הזה זכינו להרבה קאמבקים בתחום האלכוהול, בעיקר בכל מה שקשור לאפרטיפים. למשקה הוותיק יש טעם מריר־מתוק, והוא נפלא בקוקטיילים או רק עם פלח לימון.
9. חברת סידס החלה לשווק בארץ עוד מוצר של מבשלת הבירה הגרמנית קרומבאכר: Krombacher Dark. בירה כהה המבוססת על שעורה קלויה שמכילה 4.3% אלכוהול. זאת הבירה השלישית של קרומבאכר המגיעה ארצה. 
 
מחיר: 11.50 שקלים ל־330 מ”ל, ו־14.50 שקלים ל־500 מ”ל.
 
בשורה התחתונה: לבירה יש צבע עשיר וטעם מריר, אך מאוזן. הטעמים שלה גם מזכירים נוכחות של קפה קרמלי