הרשת סוערת בעקבות קמפיין פרסומי חדש של רשת מסעדות ההמבורגרים "אגאדיר" ובו נראית אישה צעירה בביקיני רוכנת באופן מיני על אדם מבוגר מאד שעל ידו שעון זהב, ועל המודעה נכתב: "טעם עשיר" (Rich Taste).
לפרסומת מצטרף וידאו שבו נראית הצעירה משתכשכת בבריכה כשהאיש המבוגר בכסא גלגלים מביט בה ווידאו נוסף שבו ידו המקומטת מלטפת את שיערה הבלונדיני. הקישור להמבורגר הוא משחק מילים על כך שלצעירה יש "טעם עשיר" בדומה לטעם של הסועדים כביכול ב"אגאדיר".