1. באחלה של שטראוס מוציאים מטבוחה קלאסית במתכון חדש וביתי תחת הסלוגן: ״בדיוק כמו של סבתא. כמעט״.

מחיר: 13.70 שקלים.

בשורה התחתונה: כמו של סבתא זה אולי לא, אבל זו מטבוחה מהיותר מוצלחות שיצאו בשוק הסלטים התעשייתיים. הטעם עדין, המרקם טוב, רק היינו מוסיפים יותר פיקנטיות וזה היה מושלם.
 
2. טונה של סטארקיסט מתרחבת בשתי סדרות חדשות: סטארקיסט לה־סלט וסטארקיסט לה־כריך. הראשונה מתאימה לשילוב בסלט ירקות וכוללת שלושה טעמים: טונה עם רוטב שמן זית, שום ולימון, טונה ברוטב קיסר וטונה ברוטב ויניגרט. בסדרה השנייה יש שלושה מוצרים מוכנים למריחה בכריך, והם מכילים טונה ומיונז מופחת שומן בתוספת של מלפפון חמוץ, צ׳ילי או בצל מטוגן.

מחיר: 7.50־8.90 שקלים.

בשורה התחתונה: קטגוריית הטונה לא מאפשרת הרבה מעוף, אבל זה לא אומר שבסטארקיסט לא מנסים. אלו שתי סדרות מפתיעות מאוד, ומבין השתיים סדרת לה־סלט היא המוצלחת יותר. בסדרת לה־כריך, הטונה קצת הולכת לאיבוד בגלל כל התוספות.
 
3. כרמל דיירקט השיקה לאחרונה את Defrosting Board, עוד מוצר חדש של המותג סלייסר. זהו קרש הפשרה המשמש גם לחיתוך ירקות.
מחיר: 250 שקלים (עד סוף אוגוסט).

בשורה התחתונה: כשהמטבח שלנו ממילא עמוס, האפשרות של שני מוצרים באחד תמיד עדיפה בעיני. הקרש עומד על רגליות סיליקון שנצמדות למשטח העבודה, ואליו ניתן לחבר את אחד משלושת משטחי החיתוך הצבעוניים. כמו כן, המשטח מיוצר מתרכובת של ppfe, המזרזת את מהירות ההפשרה, והבשר מפשיר הרבה יותר מהר מאשר על משטח קרש.
 
4. המותג הוותיק ״עד חצות״ של עלית מתרחב עם שני מוצרים חדשים תחת השם ״עד חצות+״. שני הטעמים החדשים הם: ״עד חצות״ בציפוי שוקולד חלב ופיזור שבבי קרמל, ו״עד חצות״ בציפוי שוקולד מריר ופיזור שבבי קוקוס.

מחיר: 11.90 שקלים.

בשורה התחתונה: המותג הצליח לחזור לתודעה שלנו, כאילו מעולם לא עזב את המדפים. הגרסה החדשה והקלילה שלו היא הרבה יותר כיפית בקיץ הלוהט. הגרסה עם הקרמל וגם זאת עם הקוקוס היו נפלאות ולא מתוקות מדי.
 
5. כחלק ממהדורות הקיץ, שטראוס משיקה את מילקי שלוק במהדורה מוגבלת. הגרסה הקיצית מגיעה במארז שישייה, הכולל שישה גביעי מילקי ושש גליליות שוקולד.

מחיר: כ־20.90 שקלים לשישייה.

בשורה התחתונה: דרך מצוינת לכבוש את לבבותיהם של הילדים, שלא הצליחו להחליט אם לשתות את המילקשייק או פשוט לתת קודם ביס בקש.
 
6. מחלבת מולר נכנסה לקטגוריית משקאות היוגורט עם Muller Sip - משקה יוגורט 1.5% שומן המכיל 20% פרי, ומגיע בשלושה טעמים: תות־בננה, אפרסק פסיפלורה ותפוז וגזר.

מחיר: 4־5.10 שקלים.

בשורה התחתונה: משקה (דל לקטוז) מרענן מאוד, במיוחד בימים חמים, כשקשה לשתות משקאות חמים ולאכול דברים כבדים. יש בו סיבים תזונתיים וערכים קלוריים נמוכים יחסית.
 
7. סדרת מעדני yolo של תנובה מתרחבת עם שני טעמים חדשים: מעדן שוקולד חלב בנגיעת קרמל ומעדן שוקולד חלב בנגיעת ליקר שוקולד.

מחיר: 4.10־4.30 שקלים.

בשורה התחתונה: לא צריך לשכנע אותנו הרבה כדי שנאכל שוקולד, ובמיוחד לא שוקולד עם קרמל, שהיה מצוין למרות המתיקות הרבה. המעדן עם תוספת הליקר היה רק נחמד, כי הייתה בו מרירות קלה.
 
8. מותג אג׳קס משדרג את סדרת התרסיסים לניקוי כללי, למטבח ולאמבטיה, עם אריזה חדשה וידית אחיזה נוחה.

מחיר: כ־10 שקלים.

בשורה התחתונה: מי שמכור לאג'קס ישמח לקבל את אותו המוצר באריזות קצת יותר עדכניות ויותר נוחות לשימוש. במיוחד כשהמחיר נשאר הגיוני.
 
9. כחלק מההכנות לראש השנה, חברת תומר משיקה רסק תפוחים ממותק בתוספת קינמון. הרסק מגיע בצנצנת זכוכית, במשקל של 720 גרם.

מחיר: 10 שקלים.
בשורה התחתונה: הרסק מתאים להכנה מהירה של עוגות וקינוחים, וטעמו באפייה יוצא מצוין. הרסק, שעד עכשיו נמכר רק באריזות אישיות, מבוסס על 100% פרי ואינו מכיל תוספת סוכר.