1


מותג הקפה “נספרסו” ממשיך במהפכת העיצוב ומשיק את מכונת הפיקסי קליפס: מכונה קומפקטית שלה קולקציית קליפים בצבעים ובטקסטורות מגוונות שניתן להחליף בקלות, כך שכל אחד יכול להתאים את העיצוב לפי מצב הרוח והסגנון העיצובי שלו. רוחב המכונה הוא 11 סנטימטרים, משקלה 2.8 קילוגרמים, ויש לה מנגנון חיסכון בחשמל, מה שאומר שהיא נכבית לבד אחרי תשע דקות ללא שימוש. המכונה מוצעת בשני דגמים, שבכל אחד מהם יש שני קליפים להחלפה. בנוסף, אפשר לקנות עוד קליפים להחלפה.


מחיר: 899 שקלים למכונה, ו־100־250 שקלים לקליפ.



בשורה התחתונה: תרבות האספרסו כבר מזמן השתלטה על המטבח הפרטי, ולכן אין פלא שהעיצוב של מכונות הקפה עובר מהפכה. אז לקיטשן־אייד הצבעוני תוכלו להתאים מכונת קפה בצבע דומה. ההחלפה של הקליפים פשוטה מאוד ואורכת כמה שניות.



2


כמה חודשים לאחר שטבעול השיקה שניצל תירס מרכיבים ביתיים בלבד, היא משיקה מתכון חדש לשני מוצרים מצליחים שלה: שניצל תרד ושניצל ברוקולי.


מחיר: 24.50־31.70 שקלים.



בשורה התחתונה: אם כבר אוכל קפוא, אז עדיף מרכיבים טבעיים. המתכון החדש לא שונה הרבה מהמקור, רק שהוא אוורירי ופחות דחוס. בגדול, ניסיון מוצלח של טבעול.



3
החגים חלפו, אך עונת הטיולים רחוקה מלהסתיים. עבור כל המטיילים שמתקשים לארוז בקלות, המותג Eagle Creek משיק את Pack it system - אריזה חכמה בקוביות, ואת ה־folder - מעטפה ששומרת שהבגדים לא יתקמטו.


מחיר: 49־89 שקלים.



בשורה התחתונה: שני המוצרים, הפשוטים יחסית אך גאוניים, מצליחים למקסם את אופן האריזה. Pack it system מגדיל לעשות ומדמה מגירות, כך שניתן לעשות הפרדה נוחה בין הבגדים. ה־folder מצוין לאנשי עסקים שנוסעים עם חולצות מכופתרות שלא תמיד שורדות את האריזה.



4
תחת המותג ספלנדיד, עלית משיקה כעת את ספלנדיד מוס - שוקולד במילוי מוס בשלושה טעמים: שוקולד מריר מעולה במילוי מוס בטעם שוקולד מריר, שוקולד מריר מעולה במילוי מוס אגוזים ושוקולד חלב מעולה במילוי מוס בטעם אספרסו.


מחיר: 7.90־10 שקלים.



בשורה התחתונה: צמד המילים שוקולד מוס כבר אומר את הכל. מדובר בשוקולד טעים ובמרקם אוורירי. שלושת הטעמים בסדרה מעודנים. מוס האספרסו בעל מרירות קלה, ומוס האגוזים הוא האהוב עלי מכולם.



5


מותג המסטיקים MUST מקבוצת שטראוס יוצא במהדורה מוגבלת של טעמים מפתיעים: תפוח חמוץ, מנגו צ’ילי חריף וקרמל מלוח.


מחיר: 4.30 שקלים.



בשורה התחתונה: מסטיקים לחובבי האקסטרים הקולינרי. יש כאן משחקי טעמים מאוד מדויקים, שהכי מוצלח ביניהם בעיני הוא מנגו צ’ילי חריף.



6
דור 7 מרלו משנת 2011 של יקב הפרימיום “1848”. יין בצבע בורדו עמוק עם רמזים של פירות יער וניחוחות של עץ קלוי.


מחיר: 119 שקלים.



בשורה התחתונה: יין עם סיומת ממושכת שיושן 18 חודשים בחביות עץ. היין בעל גוף עגול, והוא יבש.



7


יין ויהדות הולכים יחד, אך זה לא היה תמיד המקרה כשדיברנו על בירה. כעת זה הולך להשתנות, עם השקתה של “וילדע חייע”, בירת בוטיק יהודית. הבירות מתהדרות בסממני תרבות השטייטל והפשקווילים, ולכל אחת מהן יש שם של דמות קוריוזית.


מחיר: 15.90 שקלים, בסניפי רשת ספייסז.



בשורה התחתונה: יש ארבע בירות שונות, ואת כל אחת מהן מייצגת דמות הומוריסטית אחרת. בין היתר יש בירת סלק, שהיא בירת בלונד מתובלת בסלק. היא חביבה בגלל הצבע המיוחד שלה, אך פחות בטעם. כמו כן, יש בירת אמבר אייל מרירה אך מאוזנת, שהיא המוצלחת מכולן בעיני, יש בירת חיטה בהירה וקלילה ויש בירת סטאוט מעושנת ומרירה.



8
טירת צבי משיקה אריזות צמד חדשות לנקניקים: כפרית דבש וברביקיו, המכילות 600 גרם נקניק, 300 גרם בכל אריזה.


מחיר: 29.90 שקלים.



בשורה התחתונה: האריזה החדה ניתנת לסגירה ולפתיחה חוזרת. יש כאן שילוב של שני סוגי נקניקים, כך שאפשר לגוון את הכריכים. מעולה גם למשפחות שבהן כל אחד אוהב את סוג הנקניק שלו.



9


ליימן שליסל מרחיבה את סדרת העוגיות “היט” עם Hit Minis Black & White: עוגיות סנדוויץ’ בטעם שוקולד במילוי קרם חלב.


מחיר: 7 שקלים.



בשורה התחתונה: בשל גודלן אפשר לקרוא להן עוגיות חטיף. הן טעימות, לא מתוקות מדי ומגיעות באריזת נוחות השומרת על הטריות ונוחה להגשה.