מותג הקפה “נספרסו” ממשיך במהפכת העיצוב ומשיק את מכונת הפיקסי קליפס: מכונה קומפקטית שלה קולקציית קליפים בצבעים ובטקסטורות מגוונות שניתן להחליף בקלות, כך שכל אחד יכול להתאים את העיצוב לפי מצב הרוח והסגנון העיצובי שלו. רוחב המכונה הוא 11 סנטימטרים, משקלה 2.8 קילוגרמים, ויש לה מנגנון חיסכון בחשמל, מה שאומר שהיא נכבית לבד אחרי תשע דקות ללא שימוש. המכונה מוצעת בשני דגמים, שבכל אחד מהם יש שני קליפים להחלפה. בנוסף, אפשר לקנות עוד קליפים להחלפה.
מחיר: 899 שקלים למכונה, ו־100־250 שקלים לקליפ.
כמה חודשים לאחר שטבעול השיקה שניצל תירס מרכיבים ביתיים בלבד, היא משיקה מתכון חדש לשני מוצרים מצליחים שלה: שניצל תרד ושניצל ברוקולי.
מחיר: 24.50־31.70 שקלים.
מחיר: 49־89 שקלים.
מחיר: 7.90־10 שקלים.
מותג המסטיקים MUST מקבוצת שטראוס יוצא במהדורה מוגבלת של טעמים מפתיעים: תפוח חמוץ, מנגו צ’ילי חריף וקרמל מלוח.
מחיר: 4.30 שקלים.
מחיר: 119 שקלים.
יין ויהדות הולכים יחד, אך זה לא היה תמיד המקרה כשדיברנו על בירה. כעת זה הולך להשתנות, עם השקתה של “וילדע חייע”, בירת בוטיק יהודית. הבירות מתהדרות בסממני תרבות השטייטל והפשקווילים, ולכל אחת מהן יש שם של דמות קוריוזית.
מחיר: 15.90 שקלים, בסניפי רשת ספייסז.
מחיר: 29.90 שקלים.
ליימן שליסל מרחיבה את סדרת העוגיות “היט” עם Hit Minis Black & White: עוגיות סנדוויץ’ בטעם שוקולד במילוי קרם חלב.
מחיר: 7 שקלים.