אם נשאר לכם קצת כסף קטן אחרי הבלאק פריידיי, אתם יכולים להתחיל להתכונן לטירוף השופינג באינטרנט - "סייבר מאנדיי", שכשמו כן הוא - יתקיים ביום שני (מחר) ברחבי הרשת.



אם אתם לא יכולים להתאפק, אפשר כבר עכשיו למצוא מבצעים באתרים האמריקניים של טארגט, כל הדילים של סייבר מאנדיי ברשת וולמארט יהיו זמינים בפעם הראשונה בהיסטוריה (!) כבר בשעה 20:00 של שעון ארה"ב המזרחי (EST) של יום ראשון, כלומר ב-3 בלילה בישראל, בין ראשון לשני.



המשלוח מארה"ב לישראל יכול להתבצע דרך חברות שילוח כמו DEALTAS, BUY2USA ו-מאסטופ.


השנה, כמחצית מהקונים הצעירים אמרו כי יקנו דרך הרשת בסייבר מאנדיי וכמעט 30 אחוזים מאלו שבטווח הגילאים 45-54 גם אמרו כי ירכשו באמצעות הרשת, זאת לפי נתוני הפדרציה הלאומית לקמעונאות.
המונח עצמו "סייבר מאנדיי" חוגג את שנתו העשירית והצרכנים צפויים לבזבז השנה 45% מהתקציב שלהם לחגים באמצעות רשת האינטרנט, זאת לפי סקר שבוצע על ידי ג'אוולין אסטרטגיה ומחקר.
רשת "טארגט" מציעה 15% הנחה על כל הרכישות באתר בסייבר מאנדיי.
רשת "סיגמא ביוטי" מציעה 20% הנחה על כל האתר במהלך סייבר מאנדיי.
eBay מציעים מצלמת גו-פרו הירו4 ב-299 דולרים בסייבר מאנדיי, במקום 399 דולרים בדרך כלל.

ברשת מייסי'ז מציעים 25-45% הנחה על כל המוצרים, בהם ביגוד, הנעלה, תכשיטים ועוד.

קניון הענק Asos מציע כבר עכשיו 20% על כל המוצרים, שכוללים בעיקר ביגוד ואקססוריז.
היזהרו מרמאים וחיקויים
 
הנה כמה טיפים חשובים, לקראת יום הקניות הגדול של השנה באינטרנט:

היזהרו מפופ-אפים! (חלונות ש"קופצים" במהלך הקניה ברשת). אלו המזויפים יכולים להתריע כביכול על וירוס במחשב או להודיע על הצעה שאי אפשר לסרב לה ('זכית במיליון דולרים!'). היזהרו שלא ללחוץ על הלינקים או על המיילים. כשיש ספק - אין ספק. 
כדאי להשתמש בכרטיס אשראי אחד או שניים בלבד כשקונים ברשת, על מנת שתוכלו לפקח מקרוב על תנועתם ולראות שאין חיובים מיותרים.
היזהרו מרמאים שמתחזים לבנק שלכם או לאחת החברות ודורשים פרטים על החשבון שלכם. שלחו לכם הודעה ש"החשבון הוקפא"? הכי טוב פשוט להתקשר ישירות לבנק שלכם ולבדוק את אמיתות המידע ולא לענות להודעות מסוג זה באינטרנט.
שימו לב לאותיות הקטנות
איגוד הבנקאים האמריקני מציין כי על המשתמשים במחשבים ובניידים למיניהם לעדכן את תוכנות האבטחה והאנטי-וירוסים ותמיד להגן על הרשת הביתית עם סיסמא. שימו לב שאתר הקניות משתמש בטכנולוגיה המגנה על הפרטים שלכם. כשאתם נותנים את פרטיכם באתר - שימו לב שהכתובת מתחילה ב-https, כך לפי הטיפים של איגוד הבנקאים האמריקני.
טריק נוסף של הרמאים הוא לשלוח לכם מייל או הודעה עם בקשה ל"אישור ההזמנה", שוב, הם יודעים שרבים רוכשים ברשת בימים אלו.
היזהרו מחיקויים! אם מוצר יוקרתי מוצג במחיר נמוך במיוחד - כנראה שהוא לא המקור. תחשבו פעמיים לפני שאתם מוסרים את מספר כרטיס האשראי שלכם או הפייפאל.