חברת מרום משה החלה ביבוא חומץ דבש של המותג מלפור הוותיק, שהוקם בשנת 1922 בחבל אלזס שבצרפת. החומץ הוא המוצר המרכזי שהחברה מייצרת מאז ועד היום.


מחיר: 19.90 שקלים ל־500 מ"ל.


בשורה תחתונה: חומץ הדבש מורכב בעיקר מחומץ כהל (ללא אלכוהול) ויש לו טעמים עדינים, מין שילוב מתקתק־חמצמץ. מתאים מאוד כתוספת ברטבים לסלט.



החורף כבר כאן וגם בעלי החיים שלנו סובלים מהקור. מותג האופנה "ריבוס" מבית ביופט השיק לאחרונה את קולקציית הביגוד החדשה שלו לכלבים, שבה אפשר לראות סריגים, בדים והדפסים מנומרים, שילובי עור ופוך.


מחיר: 60־99 שקלים.


בשורה תחתונה: הרבה אנשים נמנעים מלהלביש את הכלבים כי הם מרגישים שזה מגוחך, וחבל. זה לא עוד טרנד תל אביבי - החורפים האחרונים היו קרים מאוד וגם הכלבים מרגישים זאת. הבגדים של ריבוס לא מצועצעים, נעימים להם על הגוף ומגיעים במחירים סבירים.



פסטה ברילה ללא גלוטן עושה עלייה ארצה. הסדרה מכילה תערובת של שלושה סוגי קמחים: קמח תירס לבן, קמח תירס צהוב וקמח אורז, והיא כבר זכתה להצלחה גדולה באירופה.


מחיר: 10 שקלים.


בשורה תחתונה: לעתים לוקח לנו הרבה זמן להפנים מהפכות, אך כשהן מתרחשות רואים את השינוי. ואכן, אנחנו סוף־סוף רואים שינוי בתחום מוצרי המזון ללא גלוטן בארץ. הסדרה של ברילה, שהייתה צריכה להגיע לכאן כבר מזמן, פשוט מוצלחת. לפסטות בסדרה (אטריות, ספירלי, צינורות) יש טעם טוב ומרקם ששומר על אחידות, גם לאחר הבישול.






נביעות ממשיכה לחזק את מעמדה בשוק המסעדות ובתי הקפה, עם השיווק של מותג הפרמיום האיטלקי "פררלה", מים מינרליים מוגזים טבעיים. פררלה נוסד ב־1893, והוא בין מותגי המים המובילים באיטליה.


מחיר: ייקבע על ידי המסעדנים.


בשורה תחתונה: עוד לגימה מהאיכות האיטלקית. המים מוגזים עדין בזכות הגיזוז הטבעי שלהם. רק חבל שנזכה לראות אותם רק במסעדות ולא במדפים בסופר.



תלמה משיקה שני מוצרים במהדורה מוגבלת: "דליתפוח" ו"דליתות". מדובר בפתיתי חיטה מלאה ואורז, בתוספת אשכולות גרנולה, מטבעות בטעם יוגורט וחתיכות תפוח או תות.


מחיר: כ־14.90 שקלים ל־400 גרם.


בשורה תחתונה: המוצרים החדשים מצטרפים לדליפקאן הוותיק, ומרעננים את שוק הדגנים לאנשים בוגרים. שניהם מתוקים במידה, לא כבדים מדי אך ממלאים מאוד.





המותג נקה 7 עובר מיתוג מחדש ומעדכן את סדרת תחליבי הרחצה הוותיקים. לצד המראה החדש, לתחליבים יש גם פורמולה וניחוחות חדשים, בהם מלפפון וליים, קוקוס ויסמין, וניל ומאסק.


מחיר: 10 שקלים ל־750 מ"ל, לרגל ההשקה.


בשורה תחתונה: כיף לראות מותג ישראלי ותיק שמצליח להיות עדכני. מבחינת הפורמולה, התחליבים החדשים קטיפתיים יותר ויש להם ריח דומיננטי יותר.



טעמי חורף במהדורה מוגבלת של המותג יופלה מבית תנובה: יופלה סיידר תפוחים 3% ויופלה סלט פירות 3%.


מחיר: 4.90 שקלים.


בשורה תחתונה: יופלה סיידר תפוחים די דומה ליוגורט בשילוב תפוחים המוכר, רק ששדרגו אותו עם טעמי קינמון עדינים. יופלה סלט פירות היה קצת יותר מרגש, בשל השילוב של מנגו, תפוז ובננה, שנתנו תחושה של שייק מרענן.



מחלבות גד העלו על המדפים את מוצרלה פרסקה - כדור מוצרלה טרייה, חצי קשה, מחלב בקר.


מחיר: 9.50 שקלים ל־100 גרם.


בשורה תחתונה: מחלבות גד מביאים לנו פיסה נוספת מאיטליה עם גבינה מצוינת שמיוצרת בשיטה המסורתית. הגבינה מעולה בכריכים ובסלטים. יש לה טעם מעודן והיא סופחת טעמים כמו המוצרלה שאנחנו מכירים.



ויסוצקי משיקה טעמים חורפיים בסדרת ויסוצקי ירוק: ג'ינג'ר Spicy חריף ותה ירוק לימון ודבש.


מחיר: 24.90 שקלים.


בשורה תחתונה: תה הג'ינג'ר של ויסוצקי אכן חריף ומשאיר טיפה של עוקץ נעים לאחר הלגימה. מעולה למתמודדים עם מחלות החורף שלא מחזיקים ג'ינג'ר טרי בבית. גם התה הירוק לימון ודבש מצוין למצוננים, והוא היה אף מוצלח כשטעמנו אותו קר.