חברת We Trade השיקה לאחרונה את Power Bag, ערכת התנעה עצמאית לרכב שמתחברת למצבר ומתניעה את הרכב בקלות וללא צורך בכבלים. בעזרת הערכה אפשר גם למלא אוויר בגלגלים ולהטעין טלפונים סלולריים.


מחיר: 400 שקלים.


בשורה התחתונה: אם יצא לכם להיתקע בלי מצבר ונאלצתם לעבור מאדם לאדם ולשאול: "יש לך כבלים?" בוודאי תבינו כמה הערכה הזאת חשובה. הערכה ידידותית מאוד למשתמש. היא קלה מאוד ומאפשרת חיבור כבלים לסוללה הניידת, וממנה למצבר הרכב. צריך רק להקפיד לשמור על הסוללה מוטענת, אז שימו לכם תזכורת להטעין אותה בערך כל שלושה חודשים.



חברת פוג’יקום השיקה קו חדש של מכשירי חשמל למטבח, ובו מיקרוגל 23 ליטר. המיקרוגל מגיע עם תצוגה וכפתורי הפעלה דיגיטליים, ובגימור נירוסטה.


מחיר: 449 שקלים.


בשורה התחתונה: המיקרוגל הפך לכלי הכי שימושי במטבח שלנו, או במילים אחרות, "מוצר צריכה בסיסי", אך לעתים המחירים שלו לא פרופורציונליים. למיקרוגל של פוג’יקום יש יכולות גבוהות, הוא קומפקטי והעיצוב שלו נקי ופונקציונלי.



רשת נעמן נוגעת בנוסטלגיה עם סדרה של קומקומי אמייל ששורקים כאשר המים רותחים. הקומקומים מגיעים בצבעי פסטל רכים.


מחיר: 99 שקלים.


בשורה התחתונה: מאז המערכון הנוסטלגי של הגשש החיוור על "הצ’ופצ’יק של הקומקום", הקומקום לא זכה לתשומת לב כזאת. אז לאלו שזוכרים את השריקה ולאלו שלא, זאת הזדמנות להרתיח מים ממש כמו פעם, אך בהרבה יותר סטייל.



אסם משלבת בשקית אחת שתי תוספות למרק שמאוד אהובות על הישראלים: שקדי מרק ואטריות.


מחיר: 9.90 שקלים.


בשורה התחתונה: אפשר לומר שזהו השילוב המושלם. האטריות שבשקית מוכנות לאכילה, כך שצריך רק להוסיף את תוכן השקית למרק החם ולאכול. אנחנו גם נתקלנו בכאלה שמנשנשים אותן ישר מהשקית.



שופרסל מרחיבה את קטגוריית מוצרי החלב שלה עם ההשקה של חמאה הולנדית. כמו כן, משיקה החברה במותג הפרטי מרגרינה ושמנת לאפייה ובישול.


מחיר: 6.84 שקלים ל־200 גרם.


בשורה התחתונה: המותגים הפרטיים של רשתות השיווק מוכיחים שאין צורך לשלם הרבה כדי לקבל מוצר איכותי. כך גם במקרה של החמאה, שנמכרת במחיר נמוך בשקל ממחיר הפיקוח.



שני מוצרים חדשים בקטגוריית מוצרים מן הצומח של "תפוגן טבע": שניצל ירקות ונאגטס תירס, שניהם ללא רכיבים מן החי.


מחיר: 19.70 שקלים.


בשורה התחתונה: מהפכת הטבעונות שעוברת עלינו גורמת לחברות להתאמץ יותר כדי לספק עוד אפשרויות קולינריות. במקרה של תפוגן, אין הרבה חדש תחת השמש מבחינת טעמים. נאגטס התירס חביב אך די בנאלי, ושניצל הירקות מעט מלוח.



פריניב משיקה מיץ פומלית סחוט במהדורה מוגבלת לחורף. כל בקבוק מכיל חמישה קילו של פומליות ללא תוספת סוכר.


מחיר: 16.90־17.90 שקלים.


בשורה התחתונה: אם אתם מחובבי הפרי החמצמץ, ההתאהבות מובטחת. המשקה החדש טבעי ועשיר בוויטמין C ובנוגדי חמצון.



Olea Essence, מותג שמן הזית מבית הבד של הגולן, השיק סדרת שמנים המופקים מזיתים שנמסקו העונה בלבד בבית הבד, בלי לשלב זיתים המיובאים מחו"ל. בסדרה יש שלושה סוגים של שמנים: טבחא, כורסי ובית ציידא.


מחיר: 186 שקלים למארז.


בשורה התחתונה: זאת הזדמנות נפלאה לפרגן לתוצרת ישראלית משובחת. שמני הזית הם באיכות מעולה, הטעמים שלהם מעודנים והצלילות טובה.



מאמא עוף מבית תנובה השיקה סדרת שניצל עוף ללא גלוטן. הסדרה החדשה כוללת שניצל אמיתי ביתי ללא גלוטן ואצבעות שניצל שומשום ללא גלוטן.


מחיר: 34.90־41.70 שקלים.


בשורה התחתונה: בשורה אמיתית לחולי הצליאק ולנמנעים מגלוטן. חולת הצליאק שטעמה התלהבה ונזכרה בנוסטלגיה בזמנים שבהם יכלה לאכול שניצל ישר מהמחבת. לטענתה, לשניצלים אין טעם לוואי, הם פריכים ומאוד טעימים. עכשיו רק צריך למכור אותם במחיר הגיוני יותר.