1


השקה מיוחדת לקראת ט"ו בשבט הקרב: פרי free – סדרת חטיפי פירות מיובשים בהקפאה.


מחיר: 9.90־11.90 שקלים.


בשורה התחתונה: במקרה הזה לא החלטתי - לא הייתי קוראת לו חטיף אלא יותר משהו בין קינוח לנשנוש קל למי שממש נמנע ממתוקים. ארבעת הטעמים בסדרה - אננס, ליצ'י, בננה ואגס - מיוצרים מ־100% פרי בטכנולוגיה של ייבוש בהקפאה, השומרת על הערכים. בקיצור, חביב ולא יותר.



2
את 2016 פתחו בעלית עם טבלאות שוקולד חלב פרה בעטיפות בהמון עיצובים, כשמכל אחת מהן ניתן להכין פרת אוריגמי.


מחיר: 4.90־5.50 שקלים.


בשורה התחתונה: רעיון נחמד של עלית, אף על פי שאני חושבת שכדאי שייתנו לנו להתמקד בזלילת שוקולד. תכלס, למי באמת אכפת מהאריזה כשיש מולו שוקולד?



3


על רקע טרנד הבריאות שהשתלט עלינו, זוגלובק השיקו נקניקיות ללא חומרים משמרים. הנקניקיות מצטרפות למוצרי על האש מרכיבים טבעיים וללא חומרים משמרים של החברה.


מחיר: כ־14 שקלים.


בשורה התחתונה: על פי הפרסומים, האזהרות האחרונות בדבר בשר מעובד פגעו משמעותית במכירות מוצרים מהסוג הזה. זה כנראה ניסיון להציל את נתח השוק. אז מי שעוד אוכל נקניקיות יכול ליהנות מאופציה קצת יותר בריאה.


יד מרדכי נכנסה לקטגוריה חדשה עם השקה של סירופ מייפל טבעי. הסירופ מגיע בשני גדלים (189 מ"ל ו־236 מ"ל).


מחיר: 29.90־42.90 שקלים, תלוי בגודל.


בשורה התחתונה: טעם מצוין. סוף־סוף לא סירופ בטעם מייפל אלא מייפל אמיתי. גם הבקבוק עושה חשק להתפנק על פנקייק חם מהמחבת.



4


המותג “מאסטר שף" השיק לאחרונה את “לחם הבית": תערובות להכנת לחם ביתי בקלות. בסדרת “לחם הבית" ארבעה סוגי תערובות: תערובת להכנת לחם כפרי עם גרעינים, תערובת להכנת לחם שיפון, תערובת להכנת לחם עם גרעיני חמניות ותערובת להכנת לחם בסגנון איטלקי עם חיטת דורום.


מחיר: 9.90 שקלים.


בשורה התחתונה: בדרך כלל כשאומרים “כל אחד יכול" אני נוטה לפקפק, אך במקרה הזה ההכנה באמת פשוטה – רק להוסיף מים. כל אריזה מכילה כמות לשני כיכרות לחם, כך שגם המחיר הגיוני.



5


קוסמופארם מרחיבה את סדרת תחליבי הרחצה כיף milk בשני ניחוחות חורפיים: קוקוס־וניל ולבנדר.


מחיר: 10 שקלים.


בשורה התחתונה: שני הניחוחות עדינים מאוד ומתאימים לעונה החורפית. עם זאת, המרקם שלהם קצת סמיך מדי ופחות חלבי ממה שהייתי מצפה.


6
נורות ספירלה חסכוניות של חברת אינטרסן, המתמחה במוצרים לבית. הנורות ידידותיות לסביבה וצריכת החשמל שלהן נמוכה, ברמה A (לפי סולם מדרגות האנרגיה).


מחיר: 19.90 שקלים.


בשורה התחתונה: הנורות חוסכות עד 80% אנרגיה ועמידות לאורך זמן. הן קטנות יחסית, ולכן מתאימות כמעט לכל המנורות.



8


חברת "השחר העולה" מקבלת את החורף עם מוצר חדש שישווק במהדורה מוגבלת: ממרח השחר העולה בטעם תפוז בשפופרת לחיצה.


מחיר: 11.90 שקלים.


בשורה התחתונה: עוד מוצר בשפופרת המגניבה. הממרח, שזכה לתגובות מעורבות מהילדים בשל המרירות הקלה בה הוא מתאפיין, מצוין לחובבי האפייה והעוגות, ובמיוחד למי שרוצה לזלף על מאפים בלי להתאמץ.



9


חברת סנו השיקה את סנו סושי שקיות אשפה XL חזקות במיוחד, המתאימות לפחים גדולים.


מחיר: 25.90 שקלים.


בשורה התחתונה: השקיות גדולות ומתאימות מאוד למי שזקוק להן לאחסון או לפחים גדולים. הן עמידות במידה סבירה, גם כשדוחסים אותן עד הקצה. פלוס נוסף – הן נשלפות ללא תלישה.