1. יטבתה יוצאת במהלך נוסטלגי ומחזירה את החלב המועשר לבקבוק. הבקבוק, שיחליף את הקרטון שאליו התרגלנו בשנים האחרונות, פותח בטכנולוגיה חדשה וניתן למיחזור. על פי החברה, הוא צפוי להוזיל את מחיר החלב.



מחיר: 7.50 שקלים.
 
בשורה התחתונה: הבקבוקים החדשים מרעננים, ובכלל כל פעולה שצפויה להוזיל מחירים היא חיובית. הפלוס הנוסף הוא יכולת המחזור, שגורמת להם להיות יותר אטרקטיביים.

2. מותג התה האמריקאי CELESTIAL SEASONING , המשווק בארץ על ידי חברת דנשר, מציע שבע חליטות חורפיות. החליטות מבוססות על צמחים, תה ירוק, תה לבן, תה אדום, תה שחור וצ'אי הודי. בין החליטות: תפוח עץ־קינמון חריף, חליטת דבש וקמומיל, צ'אי, דבש־לימון־ג'ינג'ר ועוד.
 

מחיר: כ־14 שקלים.
 
בשורה התחתונה: חליטת ה־ Sleepytime של המותג כבר זכתה לפופולריות מסביב לעולם. אנחנו טעמנו את חליטת הדבש־לימון־ג'ינג'ר, שממש החזירה אותנו להודו.

3. סוגת מרחיבה פעילות ונכנסת לראשונה לקטגוריית שקדי המרק והקרוטונים. שלושת המוצרים - שקדי מרק, קרוטונים לסלט וקרוטונים למרק - מיוצרים ללא חומרים משמרים.
 
מחיר: 7.45־7.90 שקלים.
 
בשורה התחתונה: מבחינת שקדי המרק, אין חדש תחת השמש. הם בנאליים וטעמם כמו כל שקדי מרק אחרים בשוק. הקרוטונים, בעיקר אלו המיועדים לסלט, מגיעים בתיבול עדין.

4. לואקר מרחיבה את סדרת קוביות ופל קואדרטיני בשני טעמים חדשים: קואדרטיני קוקוס וקואדרטיני לימון. 
 
מחיר: 7.90 שקלים.
 
בשורה התחתונה: תענוג ממכר. שני הטעמים החדשים, שמצטרפים לסדרה המצליחה, פשוט מפתיעים. הקוקוס עדין ולא מתוק מדי והלימון מרענן.

5. לחברת מחלבות גד הצטרפה גבינה חדשה: גרנה פדנו, שיוצרה בשיתוף פעולה עם מחלבת Latteria Sociale Mantova הממוקמת בחבל לומברדיה שבצפון איטליה. גרנה פדנו היא גבינה קשה בסגנון איטלקי עם 29% שומן. היא מגיעה כגוש או מגורדת.
 
מחיר: 10.90־29.90 שקלים.
 
בשורה התחתונה: גבינה מצוינת שמזכירה מאוד את הפרמז'ן האהובה. נפלאה בעיקר כגבינה מגורדת.

6. זוגלובק מרחיבה את סדרת קריספי סטיקס עם מוצר חדש: קריספי סטיקס פלאפל. המוצר החדש מצטרף למקלוני התירס ולמקלוני הגזר והבטטה המתקתקים. 
 
מחיר: 18.90 שקלים.
 
בשורה התחתונה: נשנוש נהדר לילדים ומבוגרים. המרקם של הפלאפל טוב, ופשוט נוח להחזיק ולטבול אותו בטחינה או בכל רוטב אחר.

7. פריגת משיקה שני טעמי הדרים חדשים בסדרת הפרדס 3: משקה תפוז מנדרינה ומשקה אשכולית פומלית. הטעמים החדשים ישווקו במהדורה מיוחדת.
 
מחיר: 4.90־6.90 שקלים.
 
בשורה התחתונה: טעמים חורפיים קלאסיים. קצת מתוקים מדי לטעמי, אף שבחברה טוענים שהמשקאות ללא סוכר מוסף.

8. שטראוס מחלבות מרחיבה את המותג JOY עם שני מעדנים חדשים שלהם מתלוות תוספות קרנצ'יות: מעדן JOY בטעם שוקולד חלב עם שברי ופל, ומעדן JOY בטעם שוקולד מריר עם מיקס אגוזים וצימוקים.
 
מחיר: 4.20 שקלים.
 
בשורה התחתונה: כמו שאר המעדנים במותג ג'וי, גם כאן אפשר לומר שיש תמורה לקלוריות. המעדנים החדשים מגיעים בקופסה חצויה, המאפשרת שליטה על כמות התוספות ובאופן ישיר גם על כמות רגשי האשמה שמתווספת כששופכים עוד קצת ופל.

9. חוגלה קימברלי השיקה תחת המותג האגיס חיתול סופר פרימיום חדש Huggies Extra Care, שמתווסף ל־Freedom dry. החיתול, המיוצר בטכנולוגיית ה־Quick Dry, מגיע עם מעטפת חיצונית ואוורירית שמאפשרת זרימת אוויר. 
 
מחיר: 39.90־56.90 שקלים.
 
בשורה התחתונה: לחיתול יש תחושה נעימה והוא בעל כושר ספיגה מוגבר. האמא שניסתה אותו הייתה מרוצה מאוד, וגם מכיוון הילד לא נשמעו תלונות. ד