1


אי אפשר לחשוב על יום המשפחה בלי להיזכר במשחק הקופסה הוותיק, מונופול, בעיקר לנוכח העובדה שאפילו תל אביב נמצאת כעת על המפה העולמית שלו. לאחרונה יצאה מהדורה חדשה של המשחק, “מונופול סובב עולם", שמטרתו השגת שליטה על נדל"ן באמצעות מהלכי קנייה. המשחק מיוצר ומשווק על ידי קודקוד.


מחיר: 159 שקלים.



2


מי שרוצה לחגוג את יום המשפחה עם מחווה גרנדיוזית, חברת “בא לי באנר" מבית “ברעם" מציעה לכם לעצב באנרים מודפסים. את הבאנרים, שהם למעשה שלטים שאפשר לתלות בכל מקום, אפשר להזמין באתר החברה, והם כבר יגיעו אליכם בשליחות.


מחיר: החל מ־129 שקלים.



3


ה.שטרן מציעה שרשראות עם תליוני ילדים שיכולות להיות מתנה מושלמת לאמא טרייה, או לכבוד הולדת תינוק נוסף.


מחיר: 994 שקלים.



4


לגדל ילדים זה לא דבר פשוט, אז אם בא לכם, הילדים, לפנק את אמא ויש לכם תקציב מוגבל, רשת ביוטיקייר מציעה ערכת מתנה מסדרת ליין מוצרי MON AMOUR המכילה קרם גוף, קרם ידיים ודיאודורנט ספריי.


מחיר: 27 שקלים.



5


אם אתם רוצים לפנק את ההורים במארז טיפוח שיתאים לשניהם, פרמייר ים המלח מציעים מארז הכולל קרם ידיים וקרם לחות רב־שימושי.


מחיר: 39.90 שקלים.



6


רשת קרביץ דואגת לצד הקולינרי של דיירי הבית עם אוגדן מתכונים מעוצב, שיכול להכיל מתכונים רבים. לאוגדן ניתן להוסיף ערכת מדבקות מעוצבות לתבלינים, המתאימות להדבקה על כל סוג של קופסאות או צנצנות.


מחיר האוגדן: 69.90 שקלים.


מחיר למארז של 30 מדבקות: 12.60 שקלים.



7


חברת "עוף טוב" מציעה פתרון פשוט לילדים שרוצים להפתיע את ההורים בארוחה “מעשה ידיהם": שניצל עוף המגיע בצורת לב ואותיות באנגלית ליצירת צירופים אהובים.


מחיר: 27.90 שקלים.



8


יום המשפחה יכול להיות הזדמנות טובה לעצב מחדש את ביתנו הקט או לפחות להוסיף לו צבע. באתר “אהבנו" יש לא מעט הצעות למתנות משפחתיות שכולנו ניהנה מהן, כמו “פלורה", כיס טקסטילי המתאים לעציצים. “פלורה" מיוצרת בארץ בשיתוף אוכלוסייה שיקומית.


מחיר: 39 שקלים.


להשיג ב: www.ahavnoo.com



9


רשת BBB משיקה קינוח מיוחד לכבוד יום המשפחה: קינוח אוריאו־בראוני. מדובר למעשה בעוגת בראוני, קרם עוגיות אוריאו, גנאש שוקולד ושבבי עוגיות אוריאו.


מחיר: 42 שקלים.