1. מותג מכונות קפה NESCAFÉ Dolce Gusto השיק לרגל הקיץ את מכונת הקפה STELIA, שעוצבה בהשראת טיפה של קפה. הייחוד של המכונה הוא שבלחיצת כפתור אפשר להכין גם משקאות קפה קרים, כך שלצד האספרסו והאמריקנו אפשר יהיה להכין שוקוצ’ינו קר, אייס קפה ועוד. בשל כך המותג השיק גם תערובת להכנת משקה אייס קפוצ’ינו.

מחיר המכונה:
849 שקלים.
מחיר אריזת קפסולות (16 קפסולות באריזה אחת): 27.80 שקלים.
 
בשורה התחתונה: המכונה מאוד קלה לתפעול, והיא מופעלת בטכנולוגיית טאץ’ מתקדמת. העיצוב שלה ייחודי והיא פשוט נראית נפלא בין כל הגאדג’טים שיש לנו על השיש. לגבי קפסולת האייס קפוצ’ינו החדשה, היא מצוינת לחובבי המשקאות הממותקים ומאפשרת הכנת קפה קר בקלות ובלי להתחיל להקציף חלב ולקרר את הקפה. 
 

 

2. מותג מרככי הכביסה בדין מבית יוניליוור משיק את בדין extra ורד, ניחוח חדש בסדרת ניחוחות הפריחה.

מחיר:
החל מ־9.90 שקלים.
 
בשורה התחתונה: ניחוח עדין של ורדים, שמצליח להישאר על הבגדים גם לאחר הייבוש.
3. המותג פיטנס מתרחב עם השקתה של סדרת גרנולה בשני טעמים: דבש ושוקולד.
 
מחיר: 11.90־16.90 שקלים.

בשורה התחתונה: הגרנולה של פיטנס מגיעה באריזה עם פתיחה חוזרת, כך שהיא נוחה לשימוש ושומרת על טריות. היא משלבת שיבולת שועל והמתיקות שלה מעודנת.


4. מכירים את זה שלבעלי החיים יש לפעמים ריח לא נעים? אז רשת “אניפט” ו”פט פוינט” החליטו לייבא לרגל הקיץ את תכשיט “תליון לחיות” של חברת האקססוריז FLO, שעליו אפשר להתיז בושם אשר ישוחרר בהדרגה.
 
מחיר: 79 שקלים.
 
בשורה התחתונה: חובבי החיות מוכנים להשקיע הרבה כסף בחברים הכי טובים שלהם, ולכן אני לא מתפלאת על ההמצאה הזאת. אני לא בטוח כמה זה משנה לכלבים ולחתולים, אבל התליון עצמו יפה, ויש לו ספוגיות פנימיות שעליהן אפשר להתיז את הבושם.
 
5. המותג הקולינרי “מאסטר שף” השיק סדרה של מטבעות שוקולד לאפייה העשויים מחומרי גלם איכותיים ובעלי אחוזים גבוהים של מוצקי קקאו. בסדרה ארבעה מוצרים: מריר מעולה 70% מוצקי קקאו, מריר מעולה 60% מוצקי קקאו, חלב מעולה ולבן מעולה.
 
מחיר: 17.90־18.90 שקלים.
 
בשורה התחתונה: שוקולד איכותי יכול לשדרג כל קינוח, ולכן בשנים האחרונות מדף השוקולד לאפייה רק מתרחב. כאן “מאסטר שף” שוב מצליחים להביא מוצר נוח לשימוש ואיכותי במחיר ממש שווה.
 
6. “מאמא עוף” החלה בשיתוף פעולה עם רשת הצעצועים TOYS R US, שבמהלכו היא משיקה שניצל בצורת לבבות ויוצאת במבצע: על כל אריזת מאמא עוף יופיע קוד שתצטרכו להקליד באתר שכתובתו 
 
mamatoys.co.il. בכל יום תתקיים הגרלה, שבה יוגרלו עשרות שוברים לקנייה ברשת TOYS R US בשווי 100, 200 או 250 שקלים. המבצע יסתיים ב־11.8.
 
בשורה התחתונה: השניצל בצורת לבבות כבר כבש אותנו, במיוחד שהוא מגיע בגודל של נאגטס קטנים. 



7. “סופר קופיקס”, שכמו רשת הקפה “קופיקס” מציע את כל מוצריו בחמישה שקלים, השיק לאחרונה דגני בוקר בשני טעמים: ריבועים בטעם קינמון וטבעות דגנים עם דבש. 
 
מחיר: 5 שקלים.
 
בשורה התחתונה: אחרי שתטעמו את דגני הבוקר, ובעיקר את ריבועי הדגנים בטעם קינמון שהיו פשוט נפלאים, לא תבינו למה עד עכשיו שילמתם כמעט 20 שקל על קורנפלקס. הדגנים מגיעים באריזה שומרת טריות, ולא בקרטון כמו שהתרגלנו, וגודלם קטן יותר מאלו של המתחרים, אך הם נוחים יותר לנשיאה, וזה מעולה למי שמוצא את עצמו מטייל בימים אלה ברחבי הארץ.

8. מבשלת אלכסנדר השיקה לרגל הקיץ מהדורה מוגבלת של "אלכסנדר מקס", מהדורת מחווה לבירה הראשונה שיוצרה בישראל באופן מסחרי בשנת 1925.
 
מחיר: כ־15 שקלים.
 
בשורה התחתונה: הדבר הראשון שכדאי שתשימו לב אליו הוא התווית: על הבקבוק יש שחזור מדויק של התווית ההיסטורית. לגבי הטעם, הוא בסגנון פילזנר לייט, צבעה של הבירה זהוב ויש לה מרירות קלה.