בשורה חשובה לכל הנהגות ההורים ברחבי הארץ: חברת הביטוח איילון, באמצעות סוכנות ויגודצקי ביטוחים, מציעה לוועדי ההורים בחיפה ביטוח שימנע את האפשרות להגשת תביעת נזיקין כנגדם על פעילות הנעשית מחוץ למוסדות החינוך. הכיסוי הביטוחי, בעלות של שקל אחד בחודש, מעניק כיסוי לקיום אירועים שלא במסגרת בית הספר.



הכיסוי אמור לכסות תביעות כמו במקרה שילדים במסיבת כיתה פגעו בשתילים בגינה ונציג ועד ההורים נתבע לשלם אלפי שקלים לתובע. במקרה אחר טענה אישה כי מעדה בגלל בור כשהלכה על המדרכה. לדבריה, התאונה אירעה בגלל צפיפות כלי הרכב של ההורים שבאו למסיבה וחנו באזור. האישה לא הסתפקה בתביעה נגד העירייה שבשטחה אירעה התאונה, ותבעה גם את מארגני המסיבה ואת ועד ההורים, שבגללם לטענתה נוצרה הצפיפות.



עקב כך נרשמו כמה ביטולים של אירועים שתכננו ועדי הורים מחוץ לכותלי בית הספר. מקרים אלה עודדו ועדי הורים לפתור את בעיית החשיפה לסיכון. בהתייעצות עם גורמי מקצוע בארץ ובחו"ל הוחלט בסוכנות ויגודצקי ביטוחים ליצור פוליסת ביטוח לוועדי הורים: תמורת 12 שקל בשנה יינתן לתלמיד כיסוי ביטוחי מקיף הן לתלמיד והן להוריו. "מדובר בפתרון מקיף, זמין לכל כיס. תמורת תשלום זניח מקבלים שקט לכל השנה", מבטיח דותן ויגודסקי.