1. חברת הנקל סוד השיקה בארץ את המותג COLOUR CATCHER. המותג החדש מציע דפים למכונת הכביסה התורמים למניעת תאונות צבע בכביסה, כך שאין צורך במיון צבעים בכביסה.


המחיר: 19.70-22.90 שקל.


בשורה התחתונה: פתרון נוח לכביסה צבעונית. למעט מקרים נדירים, כשמכבסים בגדים חדשים מבד שמוריד הרבה צבע, הדפים מצליחים לספוג את הצבעים המשתחררים בכביסה ומונעים הכתמה. הדפים אינם מחליפים את אבקת הכביסה, ולכן אינם מוצר חובה אם אתם מפעילים מכונות כביסה רבות ומוגבלים מבחינת התקציב.



2. אסם הרחיבה את סדרת קריספי עם ההשקה של שלושה טעמים חדשים: זרעים קלויים, עגבניות־בזיליקום ותפוח אדמה.


המחיר: 7.90-13.40 שקל.


בשורה התחתונה: קרקרים קראנצ’יים ופריכים בטעמים ים-תיכוניים. מהשלושה - הקריספי בטעם עגבניות־בזיליקום הוא המוצלח בעיני ומצוין לצד גבינות.




3. שטראוס פריטו ליי משיקה את תפוצ’יפס סטיקס ביג - חטיף תפוחי אדמה בצורת מקלות רחבים וארוכים, בטעמי קטשופ וברביקיו.


המחיר: 2.50-4.90 שקלים.


בשורה התחתונה: חטיף חדש, אך לא כזה שהולך לטלטל את עולמכם. החידוש היחיד הוא בגודל הסטיקס, שלטעמנו היה קשה יותר משהיה קראנצ’י.




4. חברת “הגלידות של פלדמן” משיקה בקטגוריית ה־Life Style שלה את סדרת “שייק פרי Veggie”. סדרת שלגונים המכילה 40% פירות וירקות. בסדרה: שלגון תפוז־גזר ולימונדה־סלק.


מחיר שלגון: שבעה שקלים.


בשורה התחתונה: אני לא יודעת מה איתכם, אבל אני לא רוצה להרגיש שאני אוכלת סלק בזמן שאני חוטאת בשלגון. אך אם אתם שוחרי בריאות, השלגון בעבורכם.





5. יד מרדכי משיקה שני טעמים חדשים בסדרת מעדני הפרי: מעדן תפוח אגס ומעדן אפרסק פסיפלורה.


מחיר: 9.90-15 שקלים.


בשורה התחתונה: הטעמים החדשים, המצטרפים לסדרת מעדני הפרי, הצליחו לכבוש אותנו. יותר מכולם - מעדן האפרסק פסיפלורה, שהיה לו טעם מתוק עם טוויסט חמצמץ קל. הם מושלמים לשילוב באפייה או סתם כך כתוספת מתוקה.





6. טבעול משיקה את הגרסה שלה לאוכל הרחוב הישראלי: כדורי פלאפל העשויים מרכיבים טבעיים כגון חומוס, ירקות, עשבי תיבול, בורגול, שום, תבלינים, פירורי לחם, מים, קורנפלור, מלח ושמן קנולה.


המחיר: 25 שקל.


בשורה התחתונה: את כדורי הפלאפל אפשר לאכול אחרי חימום בטוסטר אובן או במיקרוגל. הם רכים, לא דחוסים מדי - ומתאימים לארוחת ערב קלה.




7. חברת סידס החלה לייבא ארצה את Crispy M&M's: עדשי שוקולד במילוי פצפוצי אורז.


המחיר: 4.90 שקלים.


בשורה התחתונה: ממכר. קראנצ’י ומתפצפץ בפה. תוסיפו לזה את הטעם הקלאסי של עדשי M&M ולא תוכלו להפסיק לנשנש.





8. חברת סנו השיקה את סנו Refresh: תרסיס לנטרול ריחות רעים בבית, משמיד חיידקים ומותיר ניחוח עדין.


המחיר: 16.90-21.90 שקל.


בשורה התחתונה: תרסיס קל לשימוש המנטרל בשנייה ניחוחות מציקים, כמו לאחר טיגון, חללים שבהם שוהות חיות מחמד או מונחת אשפה.