שטראוס השיקה גבינת פטה צאן של המותג סימפוניה. הגבינה מיוצרת בשיטת הכנה מסורתית, בהרי האולימפוס ביוון, והיא מכילה 22.5% שומן.


מחיר: 17.90-24.70 שקל.


בשורה התחתונה: גבינה מלוחה במרקם מעודן, שמשתלבת נפלא עם טעמים מהמטבח הים־תיכוני. מצוינת בתוך מאפים, בסלט או ככה סתם כנשנוש.




חברת אלפרו השיקה לאחרונה משקה קוקוס בטעם שוקולד ומשקה שקדים בטעם שוקולד מריר, אשר יצטרפו למשקה סויה שוקו של אלפרו.


מחיר: 11.90-13.90 שקל לליטר.


בשורה התחתונה: מענה מצוין למי שנמנע מלקטוז, אך עדיין רוצה לשתות שוקו. השילוב בין הקוקוס לשוקולד יוצר טעם אקזוטי ונעים לחך. משקה השקדים בטעם שוקולד מריר - גם הוא לא רע ומתאים לחובבי השוקולד הכהה.




חברת “מאכלי עולם” מביאה ארצה את סדרת התה הירוק בטעמי פירות של חברת TWININGS, המתאימה להכנת משקאות קרים. בסדרה: תה ירוק בטעם פירות יער, תה ירוק עם לימון, תה ירוק בטעם מנגו וליצ'י ותה ירוק בטעם אננס ואשכוליות.


מחיר: 24-29 שקל.


בשורה התחתונה: אף על פי שאנחנו לא אנגלים, יש עדיין כאלה שלא יכולים לוותר על תה, אפילו בקיץ הלוהט. במיוחד בשבילם, ובעבור מי שרוצה את המים הקרים שלו עם תוספת של טעם מעודן, חברת TWININGS מפתיעה בטעמים נפלאים.




לרגל החזרה לבית הספר, חברת Happy Days השיקה מוצר חדש בהפקת פלפוט: מדבקת “מסר בכריך” שכוללת משפטים משמחים ומעודדים עם אימוג’ים, מיניונים, ועוד דמויות מעולם הילדים.


מחיר: 9.90 שקלים.


בשורה התחתונה: אין ילד שלא ייהנה לפתוח את ארוחת העשר ולגלות מסר אישי עם אחת מהדמויות האהובות עליו.




לרגל החזרה ללימודים, המותג קלינג השיק את קלינג סוויפט (ClingSwift) - גיליונות קנבס בגודל A4, שעליהם אפשר להדפיס במדפסת ביתית, והם נצמדים בקלות לכל משטח.


מחיר: 89 שקל למארז 10 גיליונות, באתר החברה www.cling.co.il.


בשורה התחתונה: הגיליונות מתאימים לשימוש רב־פעמי, ואפשר להדפיס עליהם סמלים של בתי הספר, תגי שם לספרים או תיקים ועוד.




המותג מנטוס יוצא לשוק עם מוצר חדש: מנטוס פופינס (POPINS). מדובר בסוכריות לעיסה רכות בטעמי פירות חמוצים ומתוקים.


מחיר: 4.50-4.90 שקלים.


בשורה התחתונה: סוכריות ממכרות בטעמי תפוז, תפוח, ליים ואוכמניות.




מותג הדיאודורנטים ליידי ספיד סטיק השיק את Lady Speed Stick Bio Control - דיאודורנט סטיק המספק מצד אחד הגנה מתמשכת מפני זיעה ומצד שני מטפח את העור.


מחיר: 18.90-25 שקל.


בשורה התחתונה: מדובר בדיאודורנט במרקם סטיק, בעל ניחוח עדין. חומרי הטיפוח שבו עוזרים למנוע גירויים בעור, בעיקר בימי הקיץ החמים.




חברת “הנסיך הקטן” החלה לייבא ארצה את סדרת מקטיני האסלה Disney baby. מקטיני האסלה מתאימים לשימוש על מושב אסלה רגיל, והם בנויים בהתאם למבנה גופם של הפעוטות.


מחיר: 49.90 שקל.


בשורה התחתונה: גמילת ילדים מטיטולים היא ממש לא פיקניק, אז מובן שהורים ישמחו לעזרה. בעיקר כשהיא באה עם דמויות של גיבורי דיסני ובצבעי פסטל.