חברת אל על וסוכנות התיירות אשת טורס החלו לשווק חבילות נופש משולבות ליעדים חדשים בתאילנד, שהיו עד היום פופולריים פחות בקרב ישראלים. היעד הראשון הוא עיירת הנופש הואה הין. הטיסה, ההעברה (הסעה) לאתר הנופש והמלון יימכרו כחבילה אחת בתמחור מראש, ללא אפשרות לבחור עצמאית את המלון או את אופי השינוע למקום.



המחירים יחלו ב-1,399 דולר בחודשים מרץ, מאי ויוני (מחוץ לעונה), ו-1,600 דולר בעונה – הרבעון הראשון של כל שנה. המחירים הללו כוללים טיסות ושבעה לילות במלון חמישה כוכבים על שפת הים (ריזורט), שנקבע מראש. ההסעה למלון אורכת שעתיים וחצי. המועד הראשון ליציאות במסגרת המבצע יהיה 28 בנובמבר.



בשלב זה הואה הין הוא היעד הראשון בסדרת היעדים שתתפרסם בהמשך. עד היום, אל על שיווקה טיסות ישירות לבנגקוק עם טיסת המשך לקו סמוי במחיר אחיד. היעדים החדשים יאפשרו לחברה לפנות לסגמנטים שעד היום לא היו מזוהים עם תאילנד, בהם משפחות וילדים וכן מבוגרים.



"הישראלים מחפשים יעדים אקזוטיים"


עינת ינאי, ראש אגף שיווק באל על: "בשנים האחרונות אנו עדים לכך שהישראלים מחפשים יותר ויותר יעדים אקזוטיים והראיה לכך היא הפופולריות הרבה של יעדים כגון זנזיבר ואיי סיישל. לאחרונה אנו נחשפים לאזורים נוספים המהווים אלטרנטיבה לחופשה חלומית, ללא צורך בטיסת המשך".



מטוס אל על. צילום: מרק ישראל סלם
מטוס אל על. צילום: מרק ישראל סלם



המנהל המסחרי של אשת טורס, ישי בוך: "הואה הין מהווה חידוש משמעותי לתייר הישראלי, המאפשר חופשה במגוון מלונות חמישה כוכבים, נוסף לשלל האטרקציות הקיים באזור כגון טיולים לכל הגילים, ספא, טבע ושופינג".