אם ידעתם או לא, יום הרווקים הסיני חל ב־11.11, והוא מוקדש כולו לרווקים והרווקות במדינה בעלת האוכלוסייה הגדולה ביותר בעולם. קיימות עשרות גרסאות לבחירת התאריך המיוחד הזה, כאשר אחת מהן היא העובדה שהספרה "1" היא הבודדה ביותר, והיא מופיעה בו לא פחות מארבע פעמים. ובכן, כשאתה רווק, או רווקה כמובן, אין דרך טובה יותר לפנק את עצמך מאשר לפתוח את הארנק. כידוע, הסינים אוהבים לבזבז, ואת יום ה־11.11 הם מקדישים בעיקר לקניות ברשתות השיווק וברשת האינטרנט במגוון לא מבוטל של חנויות, שמציעות הנחות ענק, ממש בדומה ל־Black Friday וה־Cyber Monday שיגיעו מאוחר יותר השנה.



אם נתחיל לפרט על מבצעים ספציפיים ב־Singles' Day 2016 (חמישי החל מחצות), סביר להניח שלא נסיים עד ל־11 בנובמבר הבא, אז אספנו עבורכם מספר אתרים ששווה לבקר בהם. שלא תגידו שלא אמרנו – שמרו על ארנק שלכם.


ChinaBuy


באתר המכירות ChinaBuy יחלו את חגיגות יום הרווקים יום קודם לכן, ב־10.11, והוא יימשך עד ליום שבת (12.11). באתר יוצעו לא מעט מוצרים במחירים נמוכים מאוד, כשרובם יוצעו במספר יחידות מוגבל, כך שאם תרצו להשיג את הדברים ה"שווים" בזול – רצוי שתמהרו. במהלך שני ימי המכירות תוכלו למצוא באתר טלפונים סלולריים, מצלמות אקסטרים, סטרימרים ועוד. בנוסף, בכל שעה עגולה תוכלו ליהנות מ־80% הנחה כמעט בכל מחלקות האתר.



www.chinabuy.co.il



AliExpress


באתר המכירות הסיני AliExpress יתחילו אומנם את חגיגות יום הרווקים הסיני ביום חמישי בחצות, אבל כבר חושפים מספר רב של מוצרים שיוצעו בהנחות ענק, כך שתוכלו לסמן לעצמכם כאלה שתרצו בעגלת הקניות שלכם. האתר מציע תרגום מלא לעברית, כך שגם אם אתם לא הכי בקיאים בשפה באנגלית, אתם עדיין יכולים ליהנות מחוויית קנייה נהדרת.



https://he.aliexpress.com




משולח חבילות של מוצרים שנקנו באינטרנט. צילום: רויטרס
משולח חבילות של מוצרים שנקנו באינטרנט. צילום: רויטרס



TomTop


החנות הסינית TomTop החלה את חגיגות ה־Singles Day כבר לפני כמה ימים, ובדומה לאתרים האחרים תציע מכשירים סלולריים (בעיקר סיניים), סטרימרים, אביזרים לסמארטפונים, ועוד מגוון רחב של מוצרי אלקטרוניקה בהנחות ענק.



www.tomtop.com




גם באתרים Banggood ,TinyDeal ו־GeekBuying תוכלו למצוא הנחות מטורפות שיהפכו לכם את יום הרווקים הסיני לחגיגת קניות של ממש. לנוחיותכם, לכל האתרים שהצגנו נבנו עמודים יעודיים ליום המכירות הגדול, כך שתוכלו לארגן את תקציבכם ולסדר בראשכם את עגלת הקניות הבאה שלכם.



אלו כמובן רק חלק קטן מהאתרים שיציעו הנחות ענק ביום הרווקים הסיני 2016, שכמובן ייחגג גם באתר Ebay, המוכר יותר לנו הישראלים. בהמשך השנה, או יותר נכון לקראת סופה, יגיעו גם ימי המכירות המטורפים Black Friday וה־Cyber Monday, שמדי שנה שוברים יותר ויותר שיאי מכירות ברשת ובכלל.