1. שחקנית חדשה נכנסה לקטגוריית הקפה בארץ, TAY cafe, שהוקמה בידי שלושה צעירים חיפאים ושמה דגש על קפה איכותי במחיר נמוך. כחלק מהמהפכה בתחום שהחברה מנסה להוביל, היא מציעה קפסולה תואמת "נספרסו" בשקל אחד. פולי הקפה של TAY cafe מיובאים מברזיל ונקלים בבית קלייה בצפון. בין הקפסולות שהחברה משווקת אפשר למצוא קפסולות ברמות חוזק שונות ובטעמים כמו וניל, אגוזים, קרמל, שוקולד ועוד.



מחיר: 1־1.80 שקלים לקפסולה.


בשורה התחתונה: מעבר למחיר השווה שלהן, קפסולות הקפה של TAY cafe מספקות קפה איכותי וטעים. לתערובות, שמגיעות בדרגות חוזק שונות, יש ארומה נפלאה וטעמים חלקים. גם הקפה בטעמים שלהם מפתיע לטובה.



2. חברת נספרסו משיקה תערובות קפה בהשראת טעמי העוגות המפורסמות של וינה: לינזר פאי, זאכר־טורט ושטרודל תפוחים. התערובות יוצעו במהדורה מוגבלת.



מחיר: 25.90 שקלים לשרוול של 10 קפסולות.


בשורה התחתונה: קפה בטעמים הוא לא כוס התה שלי, אך זה גימיק נחמד שמשתלב בעיקר לצד עוגה. התערובות מגיעות בדרגת חוזק 6, וכדאי לשתות אותן עם חלב כדי להגביר את הטעמים.



3. מותג התה ליפטון משיק שני טעמים חדשים בסדרת התה הירוק: תה ירוק ארל גריי ותה ירוק נענע מרוקאית.



מחיר: 14.90־16.90 שקלים.


בשורה התחתונה: עוד סימן שהגיע החורף. התה החדש של ליפטון מעודן ומצליח (במקרה של הארל גריי) לשלב בין הטעם העמוק של שמן הברגמוט ליתרונות הבריאותיים של התה הירוק.



4. מקדונלד’ס מרחיבה את התפריט עם שתי תוספות חדשות: מנת צ’יפס כפרי בחיתוך עבה שמוגשת בכוס ומנת טבעות בצל.



מחיר: 19.90 שקלים לצ’יפס (בתוספת שישה שקלים בארוחה רגילה), 12.90 שקלים לטבעות בצל.


בשורה התחתונה: הצ’יפס הכפרי של הרשת עבה יותר מהצ’יפס הרגיל, הוא חתוך גס עם הקליפה ויש לו מרקם בשרני יותר. הוא טעים, אך הצ’יפס הקלאסי עדיין עדיף. לעומת זאת, טבעות הבצל של הרשת פשוט מצוינות, עסיסיות ופריכות.



5. "חוות תקוע" החלה לשווק בימים אלה ברשתות ובשווקים שורש כורכום טרי.



מחיר: 14 שקלים למגשית.


בשורה התחתונה: הכורכום נחשב תבלין נפוץ, אך רובנו מכירים אותו בצורתו הטחונה (אבקה). זוהי הזדמנות ליהנות מסגולות התבלין הטרי, שנחשב נוגד חמצון טבעי.



6. המותג הקולינרי "מאסטר שף" השיק סדרת שימורי עגבניות איטלקיות. הסדרה החדשה עשויה מ־100% עגבניות, רכיבים טבעיים בלבד ואין בה חומרים משמרים. בין מוצרי הסדרה: עגבניות שלמות מקולפות, קוביות עגבניות, ועגבניות חתוכות דק.





מחיר: 5.90־16.90 שקלים.


בשורה התחתונה: לעגבניות האיטלקיות יש מתיקות קלה וחומציות נמוכה, ולכן הן נפלאות לבישול. המוצרים החדשים מתאימים מאוד לשילוב בשקשוקה, בפסטות, בפיצות, במרקים ובתבשילים.



7. המותג הפרטי שופרסל משיק את סדרת "המטבח הישראלי", הכוללת אוכל מוכן טרי ומצונן לרגל החורף. המנות בסדרה (מרקים ותבשילים) מבוססות על רכיבים טבעיים וללא חומרים משמרים, והן מוכנות לחימום מהיר בתנור או במיקרוגל.



מחיר:
11.90־17.90 שקלים.


בשורה התחתונה: טעמנו שניים מהמרקים החדשים בסדרה: מרק ירקות וגרגירי חומוס ומרק עדשים ירוקות, שלשמחתנו הפתיעו לטובה. המרקם סמיך אך לא כבד מדי, הטעמים מאוזנים ולא מתובלים מדי. לכן, אם צריך אוכל מהיר, זה פתרון נפלא ולא יקר.



8. חברת תבואות משיקה לראשונה מלח הימלאיה טחון דק. המלח מגיע מהרי ההימלאיה, הוא מיובש בשמש ואינו עובר תהליכי עיבוד.



מחיר: 19.90 שקלים למארז קילו.


בשורה התחתונה: מלח טבעי גס ועשיר במינרלים. למלח צבע ורדרד עדין, מה שהופך אותו לאהוב על חובבי הבישול. בנוסף, הוא מתאים לשימוש גם מחוץ למטבח כחומר טיפוח בפילינג או באמבטיות ניקוי רעלים.



9. השקה מחודשת למותג פרפקטו של אסם. במסגרת ההשקה אסם מציעה סדרת רוטבי עגבניות חדשה ומורידה את מחירי סדרת פסטה פרפקטו, שמעתה יגיעו באריזה חדשה. סדרת הרטבים החדשה כוללת ארבעה טעמים: רוטב עגבניות ובזיליקום, רוטב עגבניות קלאסי, רוטב לבולונז ורוטב פלפלים לשקשוקה.



מחיר: 6.90־7.90 שקלים.


בשורה התחתונה: הרטבים החדשים מגיעים בצנצנת, הם סמיכים ומכילים קוביות עגבניות, ירק ועשבי תיבול. הרטבים מתאימים לבשלנים מתחילים ולבשלנים שמוגבלים בזמן, אך עדיין מחפשים רוטב טוב, שעם כמה שפצורים הופך לרוטב מושקע.ד