סדרת מארזי פירות יבשים בשילוב אגוזים, במותג “אגוז הכפר”, בה תמצאו מעל 20 סוגי פירות יבשים המגיעים באריזות בודדות ובמארזי מיקס.



מחיר: 33־44 שקלים.



גם חברת “תבואות” האורגנית מציעה מבחר פירות יבשים, המיובשים באופן טבעי תחת השמש, ללא שימוש בכימיקלים או חומרים משמרים.



מחיר: 17.90־24.90 שקלים.



במתחם העיצוב רוזנפלד תוכלו למצוא “עציץ־כיס” - בד דו־שכבתי מעוצב שאפשר להניח בו עציץ לבחירתכם, ולהציב אותו בכל מקום שתחפצו בו. הבד מגיע במגוון צבעים.



מחיר: 19.90 שקלים.

צילום: אלון הדר, אייל קרן, רמי נעים, יעל האן, יח"צ



לינדט, מותג השוקולד השוויצרי, מציע את סדרת “לינדט לה גרנד”. הסדרה כוללת טבלאות עבות של שוקולד, המכילות אגוזים שלמים ושבבי אגוזים מקורמלים.



מחיר: 23 שקלים.



ב”ממלכת החלבה” מתכוננים לחג עם הפתעה מתוקה: טחינה עם אגוזי לוז מקורמלים, שנותנים מרקם קראנצ’י וטעם מתקתק, וחלבה עם פקאן סיני, המציעה משחק של מרקמים ומתיקות.



מחיר: טחינה - 35 שקלים ל־500 גרם. חלבה - 99 שקלים לקילו.



מרכזי התעסוקה של עמותת “אנוש” מציעים מגוון מארזים לט”ו בשבט, בהם גביעי הנבטה של רוקט ופטרוזיליה. המארז מכיל: אדמה, דשן ושקית זרעים.



מחיר: 10 שקלים באתר העמותה.



עוגת חמוציות בחושה, אוורירית ומתקתקה של חברת אחוה.



מחיר: 8־10 שקלים.



עציצים מלאכותיים בתוך צנצנת, שנותנים אור לחדר וישתלבו נהדר בכל חלל, ברשת GOLF & CO.



מחיר: 49.90 שקלים.



המותג הבוטני YVES ROCHER מרחיב לקראת ט”ו בשבט את פעילות PLANT for the PLANET, במהלכה בכל קניה של שמפו אקולוגי לשיער מלא ברק, קרן YVES ROCHER תשתול בשמכם עץ חדש בעולם.



מחיר: 19 שקלים.



ברשת מקס ברנר מציינים את החג עם מגוון של מארזי פרלינים המשלבים בין שוקולד לבין אגוזים, שקדים ופקאן. לרגל החג, יוצעו בחנויות הרשת ארבעה מארזים באריזות פח מרשימות.



מחיר: 39 שקלים למארז.