1.התרגלנו שקינוחים טעימים ופסח לא הולכים יד ביד, בעיקר אחרי ששנים נהגנו לחיות על עוגיות קוקוס. אבל מתברר שטעינו, כי עוגת הג'פונז אספרסו של רולדין, שפותחה בהשראת השף הצרפתי Cedric Grolet, הוכיחה שהמחסור בקמח לא פוגע בתוצאה. מדובר בעוגת שכבות מרנג אגוזי לוז ואספרסו על תחתית קרוסטילנט שקדים, מצופה בשוקולד.



קינוח נהדר לפסח, צילום: רענן מנגן



מחיר: 65 שקלים לפס, 139 שקלים לעוגה בקוטר 18 אינץ'



2.חג הפסח הוא גם זמן מצוין בעיני לטיולים ולפיקניקים ברחבי הארץ. ואם כבר פיקניק, אז למה לא לעשות אותו בסטייל? בוטיק סנטרל, שהוציא לחג קולקציית קינוחים כשרה, מציע למטיילים גם סלסילת פיקניק, שבה תמצאו כל מה שצריך לפיקניק מושלם. הסלסילה, שתשמש אתכם גם לטיולים הבאים שלכם, מגיעה עם קיש גבינות ועגבניות, עוגת קראנץ' שוקולד, חבילת אקלרים, חבילת עוגיות לב ריבת תות, בקבוק יין לבן גמלא של רמת הגולן, גביעי יין וסכו"ם חד־פעמי. אני חייבת להודות שזאת סלסילת הפיקניק הכי מושחתת שנתקלתי בה לאחרונה. עוגת הקראנץ' שוקולד פשוט ממכרת, עוגיות הריבה נפלאות וכך גם האקלרים, שמגיעים במספר טעמים. גם במחיר הם הצליחו להפתיע לטובה.



סלסילת פיקניק בסטייל, צילום: דליה גל סברדלין



מחיר: 159 שקלים



3.סדרת אשכולות גרנולה תלמה to go היא למעשה שדרוג של חטיפי הבריאות הסטנדטיים והדחוסים שהתרגלנו לראות. מדובר במין כדורי גרנולה שמגיעים בשקיות אישיות בטעמי שוקולד מריר, אגוזים או שקדים ודבש. לא הייתי אומרת שהם דיאטטיים, כי שקית קטנטנה של 23 גרם מכילה כ־100 קלוריות, אך זה נשנוש כיפי ומשביע. אהבתי בעיקר את גרסת השקדים ודבש, שהייתה מתקתקה וקלילה.




חטיפי בריאות משודרגים, צילום: הדמיה יח"צ





מחיר: 10.90־15.90 שקלים למארז



4.חיפוש מתנות לחג יכול לגרום לייאוש, ולכן ממש נחמד למצוא דברים מגניבים שכל אחד היה שמח לקבל. בעיקר אם הוא חובב קפה. את הקובייה שהוציאה עלית לקראת החג הייתי שמחה לקבל בזכות 50 קפסולות הקפה שבתוכה. הקפסולות מגיעות בדרגות חוזק שונות, ולכן זאת הזדמנות לטעום את האפשרויות השונות ולמצוא את האהובה ביותר.


מתנת חג לחובבי הקפה, צילום: דדי אליאס





מחיר: 80 שקלים



5.חברת דורות הוותיקה החליטה לרענן את אריזות מוצרי השום והתיבול במגשיות שלה. על הדרך היא גם שדרגה את המתכונים, כדי שיהיו אפילו מוצלחים יותר. הבדלים בטעמים כמעט לא הרגשנו, אף שהאריזות נראות מפתות יותר.




צילום: ארקדי רסקין





מחיר: 8־12 שקלים לאריזות 80 גרם



6.אג'קס מנסה להקל עלינו את ניקיונות החג עם תכשיר נוזל אנטי־בקטריאלי לניקוי כללי ורצפות. נוזל הניקוי מגיע בניחוח של שמנים ארומטיים, אך מתנדף די מהר. למרות האכזבה מהריח, הוא משאיר את המשטחים מבריקים ולא מייבש את העור.



צילום:יח"צ





מחיר: 14.90־19.90 שקלים ל־1.5 ליטר



7.לקראת פסח עולה כמות התרומות למשפחות נזקקות, אך הפעם אנחנו דווקא רוצים להאיר את תשומת לבכם לעוד סוג של תרומה. סופר פארם מציעה סדרת מחברות שעוצבה בידי בית האופנה קום איל פו, שההכנסות ממכירותיה יועברו למען מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית. התוצאה: תרומה לקהילה שבמהלכה אנו זוכים במחברת רב־שימושית ובה מסרים מעצימים.



צילום: יח"צ





מחיר: 10 שקלים



8.כחלק מטרפת הניקיונות לקראת החג, רשת חצי חינם החליטה להשיק מותג פרטי חדש בשם PERFECT . המותג יציע מוצרי ניקיון וטיפוח הבית, והוא צפוי לרענן את המדפים, שעליהם לא ראינו מותגים חדשים כבר תקופה ארוכה. היתרון הכי גדול של המותג החדש הוא שהוא זול בחלק מהמוצרים בכ־%15־30% ממחירי המתחרים. מלבד המחירים הנוחים, מוצרי הניקוי שבדקנו, כמו אקונומיקה ריחנית ומסיר אבנית, עושים את העבודה ביעילות.



צילום: יח"צ



מחירים: מסיר שומנים, מסיר אבנית, אקונומיקה וניקוי כללי 750 מ"ל - 7.90 שקלים; סבון כלים 24% חומר פעיל 750 מ"ל - 4.90 שקלים