1.שולחן החג עומד להיות עמוס במטעמים ביתיים, אך כשיש הזדמנות להקל את העבודה, אז למה לא? סדרת "סלטי השף" של רפי כהן וצבר יוצאת במהדורת חג מיוחדת ובה סלט גרגירי חומוס מרוקאי וסלט גזר פיקנטי. טעמנו את סלט הגזר, שהיה אכן פיקנטי. הגזר היה רך אך לא מדי. הוא מעט חמצמץ וישתלב בקלות עם שאר הסלטים על השולחן.



צילום: סטודיו אימג'ארט


מחיר: 9.70־16.90 שקלים ל־400 גרם


2. אם חשבנו שאין עוד מה לחדש בתחום תרסיסי השמן, גילינו שטעינו. תרסיסי השמן שהתרגלנו לראות בשנים האחרונות על המדפים - מקבלים כעת טעמים חדשים. להברקה אחראית שופרסל, שהוסיפה לתרסיסים תמצית תבלין בארבעה טעמים: פטריית כמהין, שן שום, צ’ילי טרי ועלי בזיליקום. התרסיסים מוסיפים טעם וניחוח חזקים, בעיקר כשמרססים אותם ישירות על האוכל. שדרוג מגניב, שמשפר את המנה בשנייה.



צילום: דני לרנר


מחיר: 9.90 שקלים ליחידה



3. סידור פרחים יכול לשדרג את מראה שולחן החג ועל הדרך להקל עלינו בקניית מתנה. וכשהוא מגיע עם יין, זה אפילו עוד יותר נפלא. אז תדעו שאם תקנו זר או סידור לפסח ב־159 שקלים ברשת ZER4U, תוכלו להוסיף עשרה שקלים ולקבל יין אדום של יקב ירושלים. מבצע שווה ביותר.



צילום: קית' גלסמן



4.
לאכול עוגה בפסח בלי שהיא תיתקע לנו בגרון - זו כבר לא רק משאלה. קונדיטוריות רבות פיצחו את הנוסחה לעוגה נטולת גלוטן מושלמת לחג. כעת הגיע גם תורה של רשת ארקפה להשתתף בניסוי. והתוצאה? טובה חלקית. למה חלקית? כי עוגת הקראנץ’ שלהם הצליחה לגרום גם לחובבי השוקולד לוותר על התענוג אחרי הביס הראשון. הבראוניז, לעומת זאת, היו מושלמים.




מחיר: 16־43 שקלים


5. זיכרונות ילדות טובים קשורים לא פעם לטעמים נשכחים. לעתים הטעמים הללו נשכחו בצדק ולעתים הם רק מחכים לזמן הנכון לחזור. גלידת שטראוס הצליחה להחזיר לי בהצלחה טעם ילדות נשכח עם ההשקה של “קרמיסימו בננה שוקולד צ’יפ”. הגלידה בקופסה מזכירה מאוד את גלידת השוקו־בננה שהיינו רגילים לאכול כשלגון.


צילום: הדמיה


מחיר: 19.90 שקלים



6. יש מוצרים שכשאנחנו מתוודעים אליהם לראשונה, אנחנו מיד שואלים: איך לא חשבו על זה קודם? כך קרה לי כשבדקתי את שקיות האשפה החדשות של ניקול, שמתאימות לפחים הקטנים באמבטיה ובשירותים. השקיות חזקות, מתאימות באופן כמעט מושלם לכל הפחים הקטנים, ואפילו יש להן ריח נעים. סוף־סוף מצאתי תחליף לשקיות הסופר, שבהן נהגתי להשתמש עד היום.



צילום: יח"צ


מחיר: 14.90 שקלים ל־50 יחידות



7. אם לא התייאשתם מניקיונות החג, קבלו עוד מוצר חדש שעלה על המדפים: סנו סושי מטליות רב־ פעמיות לניקוי כללי. המטליות עבות ומגיעות בגליל, סופגות נוזלים ולא מתפוררות. עם זאת, הן לא שונות בהרבה ממטליות אחרות שניסינו בעבר.



צילום: מוטי פישביין


מחיר: 20.90 שקלים



8. כשאנחנו מפנטזים על שייק פירות, לא תמיד בא לנו לצאת מהבית ולקנות, שלא לדבר על להוציא את הבלנדר ולהכין בעצמנו. בדיוק בשביל עצלנים כמונו, חברת פריניב השיקה סדרת שייקים על בסיס בננה. בסדרה החדשה תמצאו שייק בננה־תמר, שייק תות־בננה ושייק תפוז־בננה־פסיפלורה. באופן לא מפתיע, בשני השייקים שניסינו הבננה די משתלטת על הטעמים וכמעט מאפילה על שאר הפירות. עם זאת, הם היו מאוד מרעננים, בעיקר שייק התפוז־בננה־פסיפלורה שהיה מוצלח במיוחד.



צילום: יח"צ


מחיר: החל מ־13.90 שקלים