אחרי הממרח “קליק”, גם עלית מצטרפת לשוק ממרחי השוקולד, הפעם עם הממרח “פסק זמן”. אף שהממרח “פסק זמן” שלה מזכיר רק במעט את הוופל האהוב, הוא מהווה בעינינו תחרות לא רעה לנוטלה. 

מחיר: 13.90 שקלים ל־350 גרם, 24.90 שקלים ל־700 גרם
 
צילום: סטודיו שטראוס
צילום: סטודיו שטראוס

מי שטעם את המיונז טומי (THOMY) בשפופרת בשיטוטיו באירופה, בוודאי ישמח לשמוח שליימן שליסל החליטו לעשות לו עלייה. המיונז עשוי ביצי חופש ומורכב מ־100% רכיבים טבעיים. טעמו אינו שונה מטעמם של המתחרים שכבר נמצאים על המדפים שלנו, אך הוא נוח לשימוש ובהחלט משתלב נפלא עם שאר הממרחים במקרר.

מחיר: 12.90 שקלים 
 
צילום: ליימן שליסל
צילום: ליימן שליסל
אם חשבתם שמבשמי האוויר פסו מן העולם, קבלו קאמבק ריחני של חברת אס־סי ג’ונסון, שהחליטה לרענן את המותג “גלייד” בארבעה ריחות. הניחוחות החדשים מצליחים לנטרל ריחות לא נעימים בבית, אך הם מתוקים, חזקים ומשתלטים - בעיקר כשמתיזים אותם בחללים קטנים. הניחוחות בסדרה: אושן בריז, אירוס סגול, חבצלות ופרחי בר ופריחה פראית.

מחיר: 14.5 שקלים
 
צילום: אפרת אשל
צילום: אפרת אשל
ספרינג יוצאת במהלך חדש הכולל בקבוקים חדשים לסדרת משקאות ספרינג 1.5 ליטר, שאליה נוספו שני טעמי שייקים - אננס־בננה ומנגו־אננס־פסיפלורה. כמו כן, הם משיקים את סדרת “ספרינג אקזוטיק”, משקאות נקטר בבקבוקי זכוכית אישיים. טעמנו את נקטר הגויאבה, שהיה מאוד סמיך ודומה בטעמיו לפרי. נקטר האננס היה פחות מוצלח: מתוק מדי ולא מזכיר את הפרי הטרי.

מחיר: 6.20 שקלים
 
בקבוקי ספרינג. צילום: סטודיו יפאורה
בקבוקי ספרינג. צילום: סטודיו יפאורה


 
אל המוצרים שמעולם לא חשבתם שתצטרכו מצטרפים כעת תחתוני פד חד־פעמיים מבד דמוי כותנה של "קוטקס", המיועדים לנשים לאחר לידה, שסובלות מדימומים יותר קשים. עם זאת, המוצר מתאים גם ליתר הנשים. לתחתון יש פד ספיגה רחב מובנה הסופג יותר מתחבושת רגילה. נוח לשימוש, אך מעט יקר.

מחיר: 35 שקלים
 
צילום: קוטקס
צילום: קוטקס
המותג "נטורל ואלי" משיק חטיף שיבולת שועל מלאה, פופקורן, שקדים ובייגלה בציפוי בטעם קרמל מלוח. לחטיף יש טעם עדין, לא מספיק מתוק ולא מספיק מלוח. משהו בין לבין, כך שאם יש לכם תשוקה למתוק, היא לא הולכת להתממש. עם זאת, החטיף קראנצ’י ומכיל 89 קלוריות בלבד.

מחיר: 19.90 שקלים למארז
 
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
חברת אסם משיקה סדרת מוצרים חדשה תחת הסלוגן “פלוס תזונתי”, שבמסגרתה חלק גדול ממוצרי הצריכה של אסם יועשרו בסיבים תזונתיים, בחלבון ובדגנים מלאים. המוצרים שיזכו לתוספת הם ספגטי, פסטה מסולסלת, פתיתים, קוסקוס, אטריות דקיקות, קמח לבן, קמח תופח וקמח שמרים. בעוד שהטעמים לא השתנו, לפחות זכינו במוצרים שיעשירו את התזונה שלנו. 
צילום: סטודיו אסם
צילום: סטודיו אסם
 
המותג TUMI מפרו מגיע ארצה ומביא איתו משב של רוח רעננה בתחום הממרחים והמטבלים הדי מנומנם. המותג מתמקד בחומרי גלם טריים ובמוצרים ללא חומרים משמרים. בין מוצרי הסדרה שכבר אפשר לראות על המדפים בטיב טעם: לבבות דקל שלמים ומשומרים, מטבל ארטישוק, קינואה ותרד שטעמו נפלא ומשתלב מצוין גם בכריכים וגם כנשנוש ישר מהצנצנת, אספרגוס לבן משומר ומטבל על בסיס מנגו בטעם מתקתק עם טוויסט פיקנטי. 

מחיר: 9.90־17.90 שקלים

צילום: אפרת אשל
צילום: אפרת אשל