שיתוף פעולה קיצי ומתוק במיוחד בין בתי הקפה טאטי ורשת אייסברג הוליד גלידות נפלאות המשלבות בתוכן ממיטב מאפי הרשת. טעמנו את גלידת חמאת הפקאן שהייתה טובה. מדובר בגלידת שמנת עם עוגיות חמאת פקאן, לא מתוקה מדי ומשתלבת נפלא עם כל מאפה. טעמנו גם את גלידת הסבלה, שמשלבת שוקולד מריר ועוגיות סבלה. זו גלידה מתוקה מאוד, אך קשה לא לטעום ממנה עוד ועוד. את קינוחי הגלידה אפשר לאכול במקום או לקחת בקופסה.



מחיר: 37 שקלים



יוצאים עם הילדים לחיק הטבע או מחפשים דרך לצנן אותם בגינה? הנה פתרון מצוין: בריכה מתקפלת ונוחה לנשיאה. הבריכה של חברת bestway קלה למילוי, והיא מגיעה בתוך תיק רב־שימושי. התיק משמש לנשיאת הבריכה וגם מתפקד ככלי למילוי מים.



מחיר: 120 שקלים



בריכה מתקפלת של bestway. צילום: יח"צ



השילוב של שמן מרוקאי (ארגן) במוצרי טיפוח הוא כבר עניין שבשגרה, וכעת גם Dove החליטו לשלב אותו בתחליב רחצה חדש. אם אתם חוששים לרחוץ בשמן, אל תחששו. מדובר באותו תחליב בעל מרקם סמיך. הוא נשטף בקלות, מריח נפלא ונותן לעור תחושה של רכות נעימה.





מחיר: החל מ־14.90 שקלים ל־500 מ"ל



תחליב רחצה של חברת DOVE. צילום: יח"צ



חנות הצעצועים ובגדי הילדים “מריונטה” הביאה לארץ פתרון יצירתי להעסקת הילדים בחופש הגדול, והפעם בשיטת עשה זאת בעצמך: בובות “טוקידוקי”, שאותן אפשר לצבוע בצבעים לא מחיקים (טושים, אקריליק) ולקשט. כך, כל אחד מהילדים יוכל לעצב את הבובה שלו על פי טעמו האישי, ותוך כדי כך לשרוף עוד כמה שעות של חופש. הבובות מגיעות בגודל בינוני, ולאחר הצביעה אפשר להוסיף אותן לאוסף הבובות שכבר מקשט את המדף בחדר.



מחיר: 120 שקלים



בובת "טוקידוקי". צילום: tokidoki



אי אפשר להעביר את הקיץ בלי פירות, וזה כולל פירות טרופיים כמו אננס. כמו רבים שמכורים לפרי, גם אני אוהבת לאכול אותו אבל שונאת לקלף אותו. תהליך הקילוף מצריך מאמץ, שלא לדבר על הלכלוך הרב. כדי לא לוותר על אחד מתענוגות הקיץ, ניסיתי את קולף האננס המקצועי של המותג Vacu Vin שהביאה ארצה על ידי חברת BRASS. מדובר במין מוט מוארך, שחופר בתוך ליבת הפרי ומנתק את האננס מהקליפה. לקולף מצטרפים שלושה סכינים בגדלים שונים לחיתוך אחיד של האננס. מפתיע כמה זה קל.



מחיר: 69.90 שקלים לסט קולף ופורס





קולף האננס המקצועי של המותג Vacu Vin. צילום: יח"צ




אוכמניות, מיקס פירות יער, פטל, אננס ומנגו נבחרו להיות הפירות הקפואים הראשונים של סנפרוסט, שעד כה התמקדה בשוק הירקות הקפואים. הפירות נועדו למי שמחפש נשנוש בריא ומרענן בקיץ, והם אכן מצליחים לספק את הסחורה. ניסינו את מיקס פירות היער, שהשתלב מצוין בשייק הבוקר ובמוזלי. הפתעה מרעננת.



מחיר: 16.90־19.90 שקלים



פירות קפואים מסנפרוסט. צילום: רונן מנגן



בשנים האחרונות הקהל הישראלי מגלה חיבה מחודשת למטבח המקסיקני, והנה עוד חידוש לחובבי המטבח: חברת טרז פזוס החלה לשווק סדרת מוצרים מקסיקניים של חברת Loltun. טעמנו את סלסת העגבניות הירוקות, שהגיעה בצנצנת זכוכית והשתלבה מעולה בתוך הטאקו, אך גם בכריך רגיל. היא מעט חמצמצה ומתובלת. גם מרינדת הפאסטור לצלייה שניסינו הייתה נפלאה. היא מעולה לעצלנים שרוצים לשדרג נתחי בשר או חזה עוף בתנור.


מחירים: 22 שקלים למרינדה, 21 שקלים לעלי קקטוס, 13 שקלים לסלסת עגבניות. במהלך אוגוסט יתקיים מבצע היכרות, שבמהלכו יינתנו הנחות של 25%־%40 על המוצרים.



סדרת מוצרים מקסיקנים של חברת Lotun. צילום: אנטולי מיכאלו



אחרי שזכה בתחרות “טרה אוליבו 2017”, החלטנו לנסות את שמן הזית מזן ברנע כרמי גולן. השמן של מותג הבוטיק הקטן ארומטי מאוד וטעמו דומיננטי. הוא הצליח להפתיע בחמיצות הקלה ובמרירות הנעימה שלו. שלבו אותו בסלטים, על לחם עם מעט מלח או אפילו על חומוס, ומובטחת לכם הנאה. לשמן יש דרגת חמיצות מרבית של 0.4%, והוא נעשה בכבישה קרה.



מחיר: 48 שקלים ל־750 מ"ל



שמן הזית מזן ברנע כרמי גולן. צילום: איל קרן