1. כשאומרים קנאביס לרובנו עולה אותה מחשבה בראש, אך מתברר שיש מי שיודע להסתכל מעבר לענן העשן ולרתום את התועלות של הצמח לטובת עולמות אחרים. הפעם הצליחו בחברת CANNARA הישראלית לשלב אותו בסדרת מוצרי קוסמטיקה המבוססים על שמן זרעי קנאביס. לשמן מיוחסות תועלות רבות ומגוונות, ובהן תכונות אנטי־אייג’ינג, ריכוך וטיפול במחלות עור. ניסינו את הסרום ואת קרם הפנים של החברה. לשניהם ניחוח עדין ונקי. לאחר שימוש בסרום, הייתה תחושה של מיצוק ומתיחה קלה בעור. גם הקרם, שהגיע במרקם נעים ולא שומני, נתן תחושה של גמישות לעור. מחיר: 350 שקלים לסרום, 300 שקלים לקרם לחות



2. שטרודל התפוחים מבצק פילו של מעדנות הוא בדיוק הדבר הנכון בזמן הנכון – אותו רגע שבא לנו משהו מתוק מבלי להתאמץ. אז נכון, הוא לא נראה אחד לאחד כמו זה שאכלתם בבית הקפה בווינה, אך הוא מטפל בחשק למתוק. את השטרודל, שמגיע במארז של 12 יחידות, יש לחמם בתנור כמה דקות. שימו לב אליו, כי הוא יכול להיחרך בשניות. הטעם חביב, לא מתוק מדי ופריך. אפשר גם לשדרג עם מעט אבקת סוכר או גלידה. מחיר: 19.90־21.90 שקלים 



שטרודל תפוחים של מעדנות. צילום: ברוך נאה
שטרודל תפוחים של מעדנות. צילום: ברוך נאה



3. שוק הטונה הישראלי לא מפסיק לחדש. הפעם אלו שני סלטי טונה ברוטב עגבניות של חברת Rio Mare, האחד עם עגבניות ובצל והשני עם עגבניות ופלפלים. טעמנו את הטונה ברוטב עגבניות ובצל ולא התאכזבנו. הטונה טובה ובשרנית ומשתלבת נפלא ברוטב העגבניות הפיקנטי מעט. ניסינו לשלב אותו בכריך והתוצאה הייתה נפלאה, אך אנחנו מודים שגם היה טעים לאכול ישר מהקופסה. עם זאת, היינו שמחים אם הכמות של הטונה הייתה גדולה יותר. מחיר: 11־18 שקלים



סלט טונה עם רוטב עגבניות. צילום: אפרת אשל
סלט טונה עם רוטב עגבניות. צילום: אפרת אשל



4. חטיפי דגני ברנפלקס של תלמה מצטרפים לשוק הרווי והעמוס ממילא, כדי לעשות עוד צעד לקראת הקהל שומר המשקל. החטיפים, המכילים 82־88 קלוריות, לא מחדשים הרבה מבחינת הטעם, אולם הם מכילים סיבים תזונתיים היוצרים תחושת שובע. החטיפים מגיעים בשתי גרסאות: ברנפלקס בזיגוג קרם בטעם יוגורט, צימוקים ושוקולד מריר; וחמוציות בזיגוג קרם בטעם יוגורט. מחיר: 12.90־19.90 שקלים



ברנפלקס של תלמה. צילום: יח"צ
ברנפלקס של תלמה. צילום: יח"צ



5. ניסינו את השמפו ואת המרכך מהסדרה הסגולה של המותג הישראלי ecoLove, המועשרת בלבנדר ובפירות. הסדרה, כמו שאר מוצרי המותג, מתהדרת בהיותה אורגנית ומבוססת על רכיבים טבעיים. אף על פי שהיא לא אורגנית לחלוטין, אלא רק 30%, היא לא מכילה פראבנים או מוצרים מהחי. הניחוח, המשלב ענבים ואוכמניות, עדין ומעט מתקתק. השמפו לא מקציף מדי, אך הוא מותיר תחושת ניקיון. המרכך נספג טוב בשיער והוא בעל מרקם נעים, והניחוח נשאר לאורך זמן. מחיר: 29.90 שקלים



שמפו ומרכך של ecolove
שמפו ומרכך של ecolove



6. מה אנחנו מצפות ממגן תחתון? שיהיה דק ובלתי מורגש, וזה בדיוק מה שיש לי להגיד על המגן התחתון החדש קרפרי FlexiComfort. למגן יש עיצוב נוח, המתאים לסוגים רבים של תחתונים, הוא דקיק וכמעט אינו מורגש. מחיר: 24.80 שקלים



מגן התחתון החדש קרפרי FlexiComfort. צילום: יח"צ
מגן התחתון החדש קרפרי FlexiComfort. צילום: יח"צ



7. RooBar הוא שמה של סדרת חטיפים המבוססים על תמרים ומזונות־על כמו גוג’י ברי, אינקה ברי, קוקוס וצ’יה. החטיפים נוצרו לראשונה ב־2010, לאחר שאם מודאגת ניסתה למצוא חלופה בריאה לחטיפים הקיימים בשוק. החטיפים הבריאים מבוססים על עקרון השימוש המינימלי ברכיבים, רק שלושה עד חמישה, ועם הקפדה על אורגניות מלאה והימנעות מגלוטן ומסוכר. הטעם פירותי ומרוכז, והתמרים תופסים את מרכז הבמה בדומיננטיות שלהם - מזכיר קצת את רולדת התמרים הביתית שאנחנו כבר מכירים. אהבנו במיוחד את החטיף המשלב קקאו ושקדים, וגם את תות העץ, בורבון ווניל, שיש לו טוויסט חמצמץ. מחיר: 8.80 שקלים



RooBar. צילום: יח"צ
RooBar. צילום: יח"צ



8. בקופסה עגלגלה תמצאו את סנו אוקסיג’ן פאוור – מסיר כתמים לכביסה לבנה או צבעונית, המותאם לכתמים קשים. שמנו מעט מהתכשיר ישירות על כתם פירות סרבן והשרינו במים. התוצאה לא איחרה לבוא: הבגדים יוצאים נטולי כתמים, גם אם תשלבו אותו כתוסף לאבקת הכביסה הרגילה בשימוש במכונה. מחיר: 16.43־27.90 שקלים



סנו אוקסיג’ן פאוור. צילום: מוטי םישביין
סנו אוקסיג’ן פאוור. צילום: מוטי םישביין