1. הקולקציה החדשה של מותג כלי הבישול השווייצרי Swiss Diamond, שמיובא לארץ באמצעות חברת שקלים, מציעה מחבתות עם בסיס שטוח ויציב ועשויות יציקת אלומיניום, מה שתורם לפיזור החום באופן שווה. גולת הכותרת היא ציפוי נון־סטיק המשלב יהלומים, שאמור להבטיח עמידות לאורך שנים. לאחר שהתנסינו, אפשר לומר שזו מחבת מעולה שטיגנה את הקציצות במהרה. האוכל לא נדבק, ולכן הניקוי שלה היה קל יותר. בהחלט שווה את ההשקעה. מחיר הקולקציה: 339־1,469 שקלים.


הקולקציה החדשה של מותג כלי הבישול השווייצרי Swiss Diamond. צילום: יח"צ




2. גביעי הגלידה הביתיים של המותג "עלמה", מבית חברת "גילרו", החזירו אותנו לילדות. האריזות של הגביעים נוסטלגיות ואופטימיות. הגביע הקלאסי עצמו כהה יותר ודומה לגביעים בגלידריות הכי שוות. והטעם? מצוין. ממש כמו של פעם. הגביע מגיע בגודל המושלם עם טעם ופלי קראנצ’י, הכי אמריקאי שיש. כבר ממש לא צריך ללכת לקנות בחוץ. מחיר: 6.90־12 שקלים.


גביעי הגלידה הביתיים של המותג "עלמה". צילום: אפרת אשל




3. גון ה"פאני באני" של OPI, הצבע החלבי והרגוע שכבש לפני כמה עונות את העולם, הפך באופן לא רשמי לצבע תקני בצה”ל. כדי להקל על החיילות, הוא מגיע כעת גם בגרסת “אינפיניט שיין”, הנשמרת על הציפורניים עד עשרה ימים, בניגוד ללק רגיל שיורד מהר יותר. ללק יש גימור ג’ל מבריק, כך שתוכלי להיראות מטופחת בלי להתאמץ. מחיר: 89 שקלים.



לק "פאני באני" של OPI.צילום: יח"צ




4. סבון פלמוליב חלב זיתים, בעל המרקם החלבי והניחוח המעודן, משאיר לחות על הידיים ואפילו תחושת רכות. הוא מגיע במכל קומפקטי שמשתלב מעולה בין שלל המוצרים שעל המדף בחדר האמבטיה. מחיר: 7.90־10.90 שקלים.

סבון פלמוליב עם חלב זיתים. צילום: אפרת אשל


5. אחד הפתרונות החדשים בעולם הלחמים, למי שנמנעים מקמח לבן ומגלוטן, הוא אריזות המותג “מונבטים” - לחמי בריאות שמשלבים קינואה, כוסמת, קטניות, דגנים (ללא גלוטן), ירקות ופירות. ה”מונבטים”, שנראים כמו פנקייק דחוס, מגיעים מצוננים. כל מה שצריך הוא פשוט לדחוף אותם למצנם או לטוסטר, והם מוכנים לאכילה, משמשים תחליף מעולה ללחם ואינם דיאטטיים, אך ממלאים מאוד. בסדרה יש 15 טעמים. מה שכן, הם לא זולים בכלל.
מחיר: 28 שקלים.


"מונבטים" - לחמי בריאות. צילום: יח"צ




6. הילדה, שנבחרה להיות הנסיינית של סדרת הטיפוח “טיפות של ברק” שמיועדת לגילי 2־9, היא בוגרת סדרת ג’ונסונס בייבי. כבר כשראתה את הבקבוקים, היא התלהבה מהוורדרדות. גם אחרי שניסתה את השמפו, המרכך ותרסיס המרכך מתיר הקשרים, היא לא התאכזבה. גם הריח קיבל נקודות זכות. הביקורת היחידה, מהצד של האם, הוא הגודל של המרכך לעומת השמפו. אנחנו נוטים להשתמש ביותר מרכך בחפיפה, ולכן חבל שהגודל של הבקבוקים אינו אחיד.מחירים: 19 שקלים לתרסיס מתיר קשרים, 26 שקלים לשמפו (750 מ"ל), 22 שקלים למרכך (500 מ"ל).


"טיפות של ברק", ג'ונסון. צילום: יח"צ


7
. רגע לפני ראש השנה, יטבתה החלה לראשונה לשווק בארץ את התמרים שלה. בשלב הראשון היא מציעה תמרים יבשים למחצה מזן מג’הול. התמרים, שמגיעים באריזת קרטון, הם לחים ורכים מאוד ובעלי מתיקות נפלאה. מחיר: 19.90־24.90 שקלים.

התמרים של יטבתה. צילום: שלומי ארביב


8. לקראת החגים הקרבים, מציעים ב”מעדני יחיעם” כבד קצוץ, שמגיע במרקם מוס בתוספת בצל מטוגן. המוצר החדש מכיל קצת יותר מ־%40 כבד, והוא מתובל בסגנון קלאסי. אהבנו את המרקם, שנמרח בקלות על בגט. אם תוסיפו חמוצים ליד, מובטח לכם כריך נפלא. ממש מזכיר את הגרסה הביתית.
מחיר: 13.90 שקלים.

"מעדני יחיעם", צילום: אריה ויסמין