טרנד מקומות העבודה האלטרנטיביים כנוסחה מנצחת לכל הצדדים: לא עוד השכרת משרדים וחוזים ארוכי טווח, לא עוד עבודה מהבית- הטרנד של השכרת משרדים מגיע לראשונה גם לעולם הרפואה. לאחרונה הוקם מתחם חדש בסגנון Wework ברמת החייל בתל אביב בהשקעה של כמיליון שקל, בבעלות ד"ר תמר זיסקינד (מלכת יופי לשעבר) וד"ר ליאורי קטורזה. תמר וליאורי הן רופאות שיניים במקצוען, וחברות ילדות שגדלו יחד, התחתנו, הביאו ילדים לעולם ועכשיו החליטו שהן פנויות למיזם הבא בחייהן.

המתחם החדש, CLINICA, יספק מענה לרופאי שיניים ואסתטיקה המחפשים לשכור קליניקה על בסיס יומי או שעתי ללא התחייבויות ארוכות טווח.  גודל המתחם: 143 מטר, ובו ארבעה חדרי טיפולים בגודל 14 מטר מאובזרים בכל המכשור החדיש ביותר, משרד לרווחת הרופאים הכולל את כל השירותים הנלווים, חדר סטריליזציה/מטבחון וחדר המתנה ובו דלפק עם שרותי משרד ושלוש חניות בבניין. 

חדר טיפולים במתחם החדש ברמת החייל בת"א . צילום: אייל תגר
חדר טיפולים במתחם החדש ברמת החייל בת"א . צילום: אייל תגר

 
ליאורי ותמר ציינו: "הרעיון שלנו נוצר מתוך צורך שנותר ללא מענה בעולם רפואת השיניים ליצירה וטיפול בקליינטורה פרטית. הבנו שהפתרונות הקיימים כיום אינם כלכליים וחסרים את הגמישות הנדרשת לעבודה כעצמאי. רצינו לייצר אפשרות לעבודה בקליניקה האידיאלית עם שירות מלא עבור הרופא".
 

CLINICA היא פלטפורמה שתספק את מגוון השירותים שרופא שיניים או רופא שמטפל בתחום האסתטי זקוק להם, ותאפשר להם לשכור חדר על פי צורך וללא התחייבות, כאשר כל רופא יכול לקבל את הקליינטורה הפרטית שלו מבלי לשלם אחוזים או לשכור באופן קבוע. CLINICA פותחת אפשרות חדשה בתחום הטיפולי, אופק חדש. המרפאה תספק את כלל השירותים הנלווים והשכירות כוללת ציוד וחומרים.


כתובת CLINICA: הברזל 11, רמת החייל, תל אביב.

קישור לאתר
: http://clinica.vp4.me/main
https://www.facebook.com/Clinicasmartwork/

מחירים: 

מחיר קבוע לשכירת חדר טיפולים ב CLINICA לכ -6 שעות
:  700 ₪ , לא קבוע 750 ₪.

מחיר שכירת חדר טיפולים ב- CLINICA לפי שעה
:  220 ₪ 
**  המחירים לא כוללים מע"מ