בעקבות התאונה של שלומית מלכה: עלייה עצומה במכירת קסדות

לנפילתה של הדוגמנית והמגישה היו גם השלכות חיוביות. המודעות לחשיבות אמצעי הבטיחות עלתה והמדפים נותרו ריקים. "לא הבנתי את החשיבות של הקסדה", היא אמרה

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
שלומית מלכה, רחוב רוטשילד
שלומית מלכה, רחוב רוטשילד | צילום: ניר פקין,אבשלום ששוני

שלומית מלכה, שכחלק מהמאמץ להעלאת המודעות לחשיבות הקסדות העלתה תמונה שלה חובשת את אמצעי המיגון, אמרה: "לא שיערתי לעצמי שזה יהיה בהיקף כזה, בסדר גודל כזה ואני באמת אם יש דבר שהכי משמח אותי שבאמת יצא משהו טוב מהתאונה הזאת.  גם אני, לפני התאונה, לא הבנתי את החשיבות של זה", היא המשיכה, "אני חושבת ומקווה שזה יעזור, שאני אומרת את זה. זה באמת כל כך חשוב, זה עניין של שנייה לשים את הקסדה. אני גם מקווה שעכשיו יתחילו להביא קסדות יותר מגניבות, יותר אופנתיות, זה יהיה חלק זה יהיה באמת פריט אופנה".

"כל כוונתי כרגע זה להעלות את המודעות. אנשים שקולטים אותי, והם בלי קסדה הם ממש מרגישים לא נעים והם מסיטים את הראש הצידה", סיימה מלכה את דבריה.

תגיות:
שלומית מלכה
/
אופניים חשמליים
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף