מיקה רונן (30) ואלעד יצחקיאן (29) מתל אביב תכננו את ירח הדבש שלהם מראש, אבל הוריקן אירמה, שהיכה בארצות הברית, שינה את תוכניותיהם, ואתר הנופש בו הם תכננו לשהות נהרס כליל. עתה, כשנאלצו לשנות את מסלול הטיסה בשל נזקי הסופה, חברת דרכה הם הזמינו את כרטיס הטיסה חזור, OneTravel וחברת הטיסות בריטיש איירוויז מסרבות לעזור לזוג הצעיר



בפוסט שפרסמה מיקה היום (חמישי) בחשבון הפייסבוק שלה, היא סיפרה על תלאותיה בין שתי החברות והביעה את תסכולה ממה שהיא הגדירה בשיחה עם "מעריב-אונליין", כ"אטימות נוראה". "לפני כמעט חצי שנה קנינו כרטיסי טיסה לירח הדבש שלנו... אבל אז קרה הוריקן אירמה והרס לנו שליש טיול. למה? כי היינו אמורים לסיים בפלורידה קיז (שם אין הוריקן אמרו לנו) - הריזורט שאליו היינו אמורים להגיע נהרס לחלוטין (תודה לאל הם לא אפסים והם מחזירים לנו את כספנו בחזרה)"'. 



"אבל הטיסה חזור שלנו היא ממיאמי - אומנם השדה תעופה במיאמי פעיל אבל מכיוון שאין לנו את הריזורט המושלם לבלות בו את סוף ההאנימון חשבנו לשנות כיוון וביקשנו מחברת הנסיעות לחזור ממקום אחר (לוס אנג׳לס, סן דייגו או משהו באזור) אבל נתקלנו באנשים קשים שלא מוכנים לעזור ולהבין את המצב - הרי הוריקן אירמה זה לא משהו שייחלנו אליו (לא אנחנו ולא אף אחד מפלורידה והקאריביים)".



"שליש מירח הדבש נהרס". מיקה רונן ואלעד יצחקיאן ביום חתונתם. צילום: יעל אמיר
"שליש מירח הדבש נהרס". מיקה רונן ואלעד יצחקיאן ביום חתונתם. צילום: יעל אמיר





"אין מה לעשות, שלמו קנס ונעביר אתכם לשדה אחר בתאריכים לא נוחים"



"חברת OneTravel אטומה אומרת אין מה לעשות שלמו קנס של בין 750-500 דולר לכרטיס (יעני לאדם) ונעביר אתכם לשדה אחר בתאריכים שלא נוחים לכם... אז אתם יודעים מה עושים? שיימינג בפייסבוק בשתי שפות - אולי זה יעזור לנו לחזור הביתה בסבבה אז אל תטוסו עם בריטיש ואל תסגרו כלום דרך OneTravel  הם גרועים!", היא סיימה את הפוסט בזעם.  



בשיחתה עם מעריב, הסבירה מיקה כי הפוסט בא אחרי שיחות רבות שבהן היא ניסתה להגיע לפשרה עם החברות, ואף הסכימה לשלם סכום נוסף, אך לא ציפתה שהיא תיאלץ לשלם את מה שהיא הגדירה כמחירו של כרטיס טיסה נוסף. "דיברתי עם שתי החברות, והן נתנו לי את אותה התשובה המתסכלת. בריטיש איירוויז אמרו לי 'מה את רוצה מאיתנו, דברי עם Onetravel', וכשדיברתי עם OneTravel הם אמרו אותו הדבר, 'אין לנו מה לעשות, דברי עם בריטיש'". 



"באמת שלא ביקשנו את כספנו בחזרה רק אופציה סבירה יותר לחזרה לארץ", הבהירה מיקה. "כאילו אם היו מבקשים מאיתנו עוד אפילו 200 דולר לכרטיס זה היה נשמע לי הגיוני‎, לעומת זאת 700 דולר לאדם זה ממש לא. ועוד בשיחה הזו היא נתנה לי אופציות "טובות" כמו 535 דולר לבן אדם, אבל לחזור שבוע לפני. בשיחות הקודמות לא היה לי שום הצעה פחות מ-650 דולר לבן אדם. שילמנו על הטיסות 1200 דולר לבן אדם, נראה לי שלשלם עכשיו עוד 1200-1500 דולר זה ממש מוגזם‎. באמת שלא תכננתי את הוריקן אירמה", היא הוסיפה בייאוש.

מחברת בריטיש איירוויז בישראל נמסר כי מכיוון וההזמנה בוצעה דרך אתר אמריקאי, אין ביכולתם לעזור ועל הלקוחות לפנות לנציגי החברה בארצות הברית,מחברת OneTravel לא נמסרה תגובה.
 

אתר הנופש ,טרנקוויליטי בי"י מודיע על סגירתו