גורמים בחברת דקטלון סרבו הבוקר (ראשון) לאשר את הפרסומים לפיהם החברה מתכננת לפתוח חנות נוספת בארץ. "בראייה לטווח ארוך, ברור שנרצה להתפתח גם בישראל. אבל אין תוכנית ברורה לעניין, וגם אם זה יקרה, זה יהיה לפחות בעוד שנה", אמר גורם בקבוצה.

דקטלון, רשת חנויות ספורט וצלילה בינלאומית, פתחה את החנות הראשונה בישראל בחודש אוגוסט האחרון, וזכתה להתנפלות לא צפויה, עד כדי כך שנאלצה אחרי ימים ספורים מהפתיחה לסגור את החנות ליום כדי לחדש את הסחורות שנחטפו מהמדפים. מדובר בחנות שנחשבת זולה בתחומה, והיא פופולרית מאוד באירופה.

החברה נוהגת לפתוח חנויות לרוב בגודל עצום, מחוץ למרכזי הערים. בארץ טוענים בחברה כי הם "עדיין בשלב ההשקה, כך שדיבורים על חנות נוספת הם כרגע רעיון בלבד".  עם זאת, בחברה סרבו להכחיש את הדברים, וטענו כי הם פשוט עדיין לא הבשילו לידי החלטה.

גם מחברת ביג, שנטען כי היא תשכיר את שטחי המסחר לדקטלון, סרבו לאשר או להכחיש מו"מ עם דקטלון: "מביג נמסר כי היא אינה נוהגת לפרסם פרטים אודות מגעים  המתנהלים עם שוכרים פוטנציאלים", נמסר. בנוסף, בדקטלון אמרו כי אין להם החלטה היכן לפתוח חנות נוספת, והדברים התבהרו בהמשך, ככל שיתרחשו.

כזכור, 
מרגע השקתה בישראל הפכה דקטלון לחנות הספורט הגדולה בארץ, והיא תציע מבחר עצום של פריטים בקטגוריות שונות כגון: ריצה, שחייה, טניס, טיולים, רכיבת סוסים, חץ וקשת ושיט, המותאמים לכל המשפחה וכמובן לחובבי הספורט בכל הרמות. לגבי המחירים, מהמעט שהספקנו לבדוק, בלטו נעלי הספורט לילדים במחירים של 60־80 שקל, נעלי טיולים לגברים ב־64 שקל, חולצות ריצה מנדפות זיעה ב־59.90 שקל ומעילים ב־139.90 שקל.

מוצרים נוספים שאין להם כרגע מתחרים בשורת המחיר הם מחבט טניס לילדים, שיימכר ב־15.90 שקל, אופני הרים מקצועיים לילדים ב־700 שקל, קסדה לילדים ב־15 שקל, תיקי גב לכל סוג של פעילות החל מ־11.90 שקל ושעוני ספורט החל מ־49.90 שקל. בנוסף לכל אלה תוכלו למצוא גם מחלקה לתוספי תזונה, גם היא במחירים הוגנים.