1. אם אתם מחפשים ארוחת בוקר זריזה ונטולת גלוטן, תשמחו לשמוע שהחלו לשווק בארץ קוואקר שיבולת שועל של המותג Quaker, מהיר הכנה וללא גלוטן. כך אפשר ליהנות מדגן מלא, משביע ובריא, אך ללא תחושת הכבדות של הגלוטן. ובבוקר, כשממילא לחוץ, זמן ההכנה זהה כמעט לזמן הכנת הקפה.



מחיר: 20 שקלים. כדאי



קוואקר, מהיר הכנה וללא גלוטן. צילום: יח"צ



2. החורף מביא איתו שלל ניחוחות חדשים גם בתחום ניקיון הבית. והפעם תורו של המותג Duck לספק שני ניחוחות חדשים ומרעננים לחדר השירותים: פריחה וטרופי, שנותנים בהחלט תחושת ניקיון וקצת משכיחים מאיתנו את התחושה שאנחנו מנקים את השירותים. מעבר לעוצמת הריח הראשונית, הניחוחות נשארים גם במהלך היום.

מחיר: 9.90 שקלים. מומלץ



Duck. צילום: אפרת אשל



3. שלושה טעמי מסטיק חדשים מבית המותג "מנטוס": מנטה, מנטה עדינה ופירות־מנטה. החידוש האמיתי הוא שהם מגיעים בגליל, ממש כמו הסוכריות הוותיקות של המותג. הגלילים קומפקטיים ונוחים לנשיאה בכיס או בתיק. זהו פתרון מצוין לכל מי שנמאס לו למצוא את החבילות מפורקות ואת המסטיקים מפוזרים בתוך התיק.

מחיר: 3 שקלים. מומלץ


מנטוס. צילום: יח"צ




4. כמעט כולנו מכירים את תחושת הבלבול כשמגיעים לשלב של חיפוש מתנה להורים טריים. מצד אחד נמאס כבר מזרי פרחים, אך מצד שני עדיין רוצים לבוא לבקר עם משהו ביד - ועדיף שיהיה פרקטי. אז אחרי “עוגות הטיטולים”, הגיע כעת תורם של המארזים, כמו זה של המותג MAM. המארז, שמגיע (איך לא) בשני צבעים, לבנים ולבנות, כולל שני בקבוקי אנטי־קוליק 160 מ”ל, בקבוק אנטי־קוליק 260 מ”ל, מוצץ מסיליקון ותופסן למוצץ. המארז מדליק והמחיר נוח.

מחיר: 139.90 שקלים בסופר־פארם. כדאי

MAM. צילום: יח"צ


5. מי שרגיל לנעול סניקרס, יודע כמה מהר הן נוטות להתלכלך. מכיוון שכביסה של סניקרס היא לא אופציה ברוב המקרים, גילינו מוצר מדליק שיעזור להן להיראות כאילו הרגע יצאו מהקופסה: ג’ל לניקוי סוליות וגומי של רשת ALDO. זהו מוצר חביב מאוד וקל לשימוש, שמתאים גם לנעלי ספורט. הג’ל מגיע בבקבוק עם פייה שבה יש מברשת מובנית. רק מברישים קלות ומשאירים לייבוש.

מחיר: 35.90 שקלים. כדאי

ג’ל לניקוי סוליות וגומי של רשת ALDO. צילום: אבי ולדמן


6. אם כבר חטיפי צ’יפס, אז למה לא בטטה, שנחשבת בריאה יותר? לחטיף צ’יפס בטטה של “מיה” מצטרפים שלושה טעמים: מיקס בטטות, צ’יפס בטטה מתובל בשמן זית ועשבי תיבול וצ’יפס בטטה קראנצ’י מתובל בשום ורוזמרין. חטיפים כיפיים, שלא בטוח שיכבשו את הילדים, אך הם בהחלט כבשו אותי. לצ’יפס יש מרקם פריך, המשתלב נהדר כתוספת לסלט למשל. כיף גם לאכול ליד כריך או סתם כנשנוש. תוספת התבלינים נותנת לחטיף מעט יותר עומק ומשדרגת אותו.

מחיר: 9.90 שקלים. כדאי

חטיף צ’יפס בטטה של “מיה”. צילום: יח"צ


7. עיצוב תלתלים יכול להיות עניין לא פשוט, בעיקר כשמתלווים אליהם גם נפח וקרזול. יש בשוק עשרות מוצרים שמנסים להשתלט על שיער מרדני, אך לא כולם מצליחים לספק את הסחורה. כמתולתלת ששונאת תכשירים לשיער, ניסיתי את הגלייז המקצועי החדש לפיסול והגדרת תלתלים של "נטורל פורמולה", והופתעתי. המוצר לא מכביד על השיער ואינו דביק. הוא מתייבש מהר, מעניק ברק ושומר על המראה לזמן רב, בעיקר כשמורחים אותו על שיער רטוב. פשוט נפלא.

מחיר: 39.90 שקלים. מומלץ

הגלייז המקצועי החדש לפיסול והגדרת תלתלים של "נטורל פורמולה". צילום: מוטי פישביין


8. ניקיון השיניים תלוי במידה רבה במברשת שבה אנו משתמשים. עם זאת, רובנו בוחרים את מברשת השיניים שלנו לפי מבצעים או סתם לפי הצבע. ואם כבר צבע, מברשת השיניים

Colgate SlimSoft Gold מיד תפסה את עיניי. למברשת הזהובה יש סיבי זהב אנטי־בקטריאליים וסיבי פחם שמיועדים להסרת כתמים. הסיבים הצפופים הופכים את המברשת לגמישה מצד אחד, אך לא רכה מדי מצד שני. ידית האחיזה שלה נוחה לשימוש, והיא מאפשרת הגעה גם לחלקים נגישים פחות בחלל הפה. מברשת טובה, מנקה ביעילות ולא יקרה.

מחיר: 24.90־35.90 שקלים. כדאי


צילום: יח"צ חו"ל

מברשת השיניים Colgate SlimSoft Gold. צילום: יח"צ חו"ל