לפני חמש שנים התוודענו לראשונה למהדורות המוגבלות והאופנתיות של מותג הליקר האיטלקי דיסרונו. אלה מהדורות לאספנים בעיצוב בית אופנה איטלקי מצליח. הפעם הוטל העיצוב על מיסוני, והתוצאה היא בקבוק עם ההדפס הגרפי הכי מזוהה עם בית האופנה. חובבי האופנה בוודאי ישמחו להחזיק בבית פריט אופנה של מיסוני מבלי להיפרד מאלפי שקלים, ואספני הליקר יוכלו להוסיף עוד בקבוק מגניב לאוסף.

מחיר: 120 שקלים
זה לא מוצר חדש, ובכל זאת זהו מהלך שראוי להתייחסות - בעיקר אם אתם אוהבים גלידה. חברת בן אנד ג’ריס מאגדת כמה טעמי גלידה במנות אישיות בשתי אריזות מיקס. הטעמים במארזים הם אהובים ביותר על הצרכנים - צ'אנקי מנקי, בצק עוגיות ושוקולד בראוניז. זה נוח מאוד, למשל כשמארחים ורוצים להגיש לכל אחד מנה אישית. וזה טוב גם למי שרוצה לאכול מנה מדודה ולא להתפרע על פיינט גלידה. 

מחיר: 29.90 שקלים
מכירים את זה שלילד יש יום הולדת בגן ולא הספקתם להכין עוגה? יש לנו פתרון נהדר עבורכם. רשת קופיקס החלה למכור עוגת שוקולד עם סוכריות צבעוניות. זאת עוגת יום הולדת מלבנית קלאסית ונוחה לחיתוך לכ־30 חתיכות. טעמה לא נופל מהעוגה הביתית והיא אפילו מפתיעה לטובה. ובהתאם לכל מוצרי הרשת, היא תעלה לכם במחיר בהחלט סביר.
מחיר: 60 שקלים
ווקס ספריי של label.m הוא תרסיס שעווה שמתאים לחובבי המראה הרטוב. למרות האפקט של מראה זה, התרסיס מאפשר ליצור תסרוקות וצמות שיחזיקו לכם לאורך כל היום. הפלוס העיקרי של התרסיס הוא שאינו דביק, והשיער אינו הופך לקשיח בעקבות השימוש בו, כך שאפשר לשנות את העיצוב בקלות. המינוס היחיד הוא המחיר המעט גבוה.
מחיר: 80 שקלים
יש משהו בריח של לחם טרי שיכול לשכר את החושים, וכשהריח מצליח לשרוד גם כשמדובר בלחם פרוס, זאת הצלחה בעיניי. אז כן, הריח הוא הדבר הראשון שתרגישו בו כשתפתחו את אריזת הלחם החדש של מאפיות אנג’ל. הלחם הוא תוספת לסדרה הצרפתית והוא מבוסס על 100% כוסמין בתוספת מחמצת. ללחם טעם עשיר, הוא משביע וטעים גם לאחר קלייה. מעבר לטעם, לכוסמין יש איכויות שאין בחיטה, הוא קל יותר לעיכול ואף מעט מתקתק באופן טבעי, כך שאין צורך להוסיף לו סוכר כפישעושים ברבים מהלחמים.
מחיר: 10.90־15.90 שקלים
עונת החורף אילצה אותנו להיפרד מפירות קיץ אהובים, אך לא מהענבים. ענבי טלי ממשיכים במסורת, וגם השנה ממשיכים לשווק ענבי סקרלוטה שמגיעים לבשלות בחורף. הענבים בעלי הצבע הסגול-אדום מתוקים מאוד, עסיסיים ונטולי חרצנים. יש להם קליפה מעט עבה שכמעט מתפצחת בפה ומגלה טעמים מרעננים.
מחיר: החל מ־14.90 שקלים לקילו
עם חילופי העונות והתנודות במזג האוויר, עורנו מתחיל להתייבש, וזו תחושה מוכרת ולא נעימה. מותג הטיפוח פינוק נותן את התרומה שלו לסובלים מיובש, עם מהדורת חורף של תחליבי רחצה המשלבים חמאת פרי עשירה בלחות. תחליבי הרחצה מגיעים בשני ניחוחות: תחליב רחצה בתוספת חמאת מנגו ואלוורה ותחליב רחצה בתוספת חמאת קקאו וקמומיל. התחליבים נעימים מאוד על הגוף, יש להם ניחוח נפלא, והם אכן יוצרים תחושה של רכות בעור. הם לא תחליף לקרם לחות, אך אם אתם לא סובלים מיובש רב, הם בהחלט שלב ראשון בליחוח העור.
מחיר: 10 שקלים
סדרת Wellness של המותג לייף הוא עוד צעד בכיוון של תזונה נכונה. הסדרה נושאת את הסימון לקידום תזונה בריאה שמקדם משרד הבריאות, וכוללת מוצרים מוכרים שעברו פיתוח מחדש והופחתו מהם מרכיבים לא בריאים כמו נתרן, סוכר ושומן רווי, וכמה מוצרים חדשים שהמרכיב הבריאותי שלהם מודגש על האריזה. בין היתר תמצאו חטיפי פירות, שקיות פיצוחים, גרנולה, עוגיות קלות וקרקרים אפויים. סדרה מוצלחת במחירים הוגנים.
מחירים: 2.90־14.90 שקלים